Главная » Статьи » ИЗО и черчение

ТВОРЧЕ ІГРОВЕ ЗАЙНЯТТЯ "НЕВІДОМЕ ПРО ВІДОМЕ - РОЗКАЖИ КАЗКУ ЗВУКАМИ"
Автор зайняття : Кубанська Н.В., Учитель образотворчого мистецтва,
фахівець першої категорії.
Мета: використовуючи гру розвивати звукові відчуття за допомогою звукового супроводу з метою розширення теоретичних, практичних знань і методів в області музейної діяльності; взаємодія незрячої людини із зрячим в спілкуванні і співпраці.
Устаткування: записи різних звуків.

План зайняття:
1. Організаційний момент.
2. Формування міні-груп.
3. Робота в групах.
4. Гра звуків "Ріпка" і "Колобок".
5. Прослуховування запису звуків.

Активація основних знань :
Як бачить зряча людина світ незрячої людини :
1. Вимикаємо світло.
2. Презентація "Як бачать люди з порушенням зору".
3. Як бачить світ незрячий - використання підлягаючих зберіганню аналізаторів : тактильне відчуття, нюх, слух, смакові відчуття.
1. Організаційний момент:
- Добрий день! Я дуже рада бачити вас усіх сьогодні.
Ми з вами познайомимося з дивовижним і незвичайним світом відчуттів незрячих людей - "Невідоме про відоме". Ми вирушаємо з вами в незвичайну подорож по знайомих казках нашого дитинства "Ріпка", "Колобок" і розповімо їх незвичним для вас способом - використовуючи звуки. Нам знадобляться дві команди. Одна команда готуватиме казку "Ріпка", а друга команда - казку "Колобок". Раджу командам брати участь злагоджено, дружно, допомагати один одному у виконанні цікавого завдання.
2. Робота в групах:
Перше завдання. Вам потрібно вибрати, хто озвучуватиме усіх дійових осіб цієї казки : (Ріпка, дід, баба, внучка, Жучка, кішка, мишка); (Дід, баба, Колобок, заєць, вовк, ведмідь, лисиця).
Друге завдання. Тепер придумайте звуки, які озвучуватимуть ваших героїв.
(Учні придумують звуки, які характеризуватимуть героїв цієї казки).
Завдання третє. Приготуйтеся! Ми зараз пограємо!
Для казки "Ріпка" потрібні 7 учасників:
1. Ріпка.
2. Дід.
3. Баба.
4. Внучка.
5. Жучка.
6. Кішка.
7. Мишка.
Для казки "Колобок" знадобиться теж 7 учасників.
1. Дід.
2. Бабка.
3. Колобок.
4. Заєць.
5. Вовк.
6. Ведмідь.
7. Ліса.
Я зачитуватиму казку, а ви, хлопці повинні будуть вимовляти одні і ті ж слова придуманих вами звуків на слова про ваших героїв в тексті казки.
Увага! Звукова казка групи "Ріпка"!
(Педагог зачитує текст казки, де на слова: ріпка, дід, баба і так далі учасники групи говорять одні і ті ж слова, які вони придумали для озвучення своїх героїв).
Тепер попрошу виступити нашу другою групу.
І так звукова казка групи "Колобок"!
Увагу я починаю зачитувати казку "Колобок", а ви вимовляєте одні і ті ж слова характеризуючи ваших героїв.
(Учні другої групи озвучують свою казку).

3.Сказки звуками:
Я раджу вам зараз закрити очі і зосередитися на звуках, які прозвучать. Слухайте уважно, ви повинні відгадати ті предмети, які прозвучать в цих звуках
- Звук: Мишки, Кішки, Жучки, Внучки, Бабки, Дідусі, Ріпки.
- Звук: Лисички, Ведмедя, Вовка, Зайца, Бабки, Дідуся, Колобка.
(учні відгадують звуки і називаю предмети і героїв казок, хто відгадав - отримують побажання по брайлю і розшифровують його за допомогою абетки)
4.Відгадай казку по звуках:
У нас є казка, яка має звуковий опис. Пропоную вам, послухати ці звуки, які відображають героїв цієї казки і відгадати її назву.
(учні слухають звуки "Курка Ряба")
4.Подведение підсумків:
Рефлексія з членами групи і обговорення, що нового вони дізналися.
- Дорогі учні, що б ви запропонували для повноти сприйняття цих казок не використовуючи зір?
(учні діляться своїми відповідями і пропозиціями).
Спасибі всім велике за вашу активну роботу!

Автор: Кубанська Наталія Володимирівна
викладач образотворчого мистецтва
Комунальний заклад "Харківський спеціальний учбово-виховний комплекс
ім. В. Г. Короленка" Харківської обласної ради
м. Харків, Україна.
Категория: ИЗО и черчение | Добавил: Агневен (13.11.2017) | Автор: Кубанська Наталія Володимирівна E
Просмотров: 579 | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
Добавлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи.
[ Регистрация | Вход ]