Главная » Файлы » Мой урок |
Санды өрнектер 5 сынып
[ Скачать с сервера (15.3 Kb) ] | 09.01.2015, 11:42 |
Сабақтың мақсаты: • Оқушыларды санды өрнекпен , әріпті өрнектермен таныстыру , әріптің мәнін өрнектегі орнына қоя білуге баулу , өрнектің мәнін таба білуге үйрету, өрнектерді мәндері бойынша салыстыра білуге дағдыландыру. • Оқушылардың логикалық ойлау қабілеті мен есептеу дағдыларын жетілдіру.Белсенділіктерін арттыру , оқушылардың пәнге деген қызығушылығын дамыту. • Оқуға саналы сезімге ,жауапкершілікке өз бетінше еңбектенуге тәрбиелеу.Тез ойлап , тез қорытуға және сөйлеу мәнеріне тәрбиелеу. Сабақтың түрі: Жаңа білім беру сабағы Сабақтың әдісі: баяндау ,әңгімелесе отырып түсіндіру,есептер шығару , сұрақ –жауап. Сабақтың көрнекілігі: Сабаққа қатысты сызбалар , тірек схемалары . Сабақтың барысы: 1.Сабақтың барысымен таныстыру.Қысқаша шолу. Оқушыларға мысалдар арқылы санды өрнектер , әріпті өрнектер туралы түсініктер беріледі. Мысалы . Санды өрнектер : 15-6 , 45 -25 =20 6 мұндағы 20 санды өрнектің мәні. 23 + а - әріпті өрнек , ал а=3 болғандағы 23+3=26 . 26 саны әріпті өрнектің мәні . Санды өрнектер мен әріпті өрнектер - математикалық өрнектер . Математикалық өрнектер цифрлармен , амал таңбаларымен , әріптермен жазылады. Математикалық өрнектер қажет болған жағдайда жақшамен де жазылады.Математикалық өрнектерді жазуда латын әріптері пайдаланылады. Математикалық өрнектер белгілі бір шарттармен жазылады. Мысалы , өрнектегі көбейткіштер әріптермен беріліп , олар қатар келсе , араларына көбейту таңбасы салынбайды. , ал сан көбейткіш жақшаның артында келсе , , жақша мен сан көбейткіш арасына көбейту таңбасы қойылады. Математикалық өрнектер мәндері бойынша салыстырылады , Егер салыстыруда қос теңсіздік пайдаланылса , қос теңсіздік солдан оңға қарай өсу ретімен жазылады. Мысалы , 7<10<15 ; а<в +с < 20. 2. Ауызша тапсырмалар беру : • Сандық өрнектерге мысалдар келтір • Әріпті өрнектерге мысалдар келтір. • Санды өрнектер мәнін салыстыру. 3.Жаттығу жұмысы . А деңгейінің тапсырмалары Оқулықтан № 4 .Өрнектең мәнін табыңдар. 1.146+а , мұндағы а=14 146+14=160 № 1 .Бөлмедегі әрбір люстрада в лампадан болса , 6 люстрада 6в лампы бар. №2 . Шалқар қорығында а түрлі құс ьар , ал Аққұм қорығында в түрлі құс бар. Мұндағы а =130 6 в = 60 а+в = 130+60 =190 Шалқар және Аққұм қорығында барлығы 190 құс бар. а-в = 130 – 60 =70 Шалқар қорығында Аққұм қорығындағыдан 70 артық құс бар. № 3 Өрнекті жазып көрсет 1. (65-39)*100 2. (49+68):13 3. а:в 4. 2ав № 4 • А*100+5*10+7 • Х*1000+У*10+9 • 8*1000+В*100+6 № 5 .Мысықтың массасы (а-в):2 (кг) В деңгейінің тапсырмалары. № 4.Дидактикалық ойындар . Тапсырмалар үлестірмелі парақтарға жазылады. Блиц турнир ойнауға оқушыларға 5-6 жаттығу дайындалады. 1. Асқар бағасы а теңгеден 3 қарандаш сатып алды , оның өзінде 20 теңге қалды.Асқарда алғашында неше теңге болған? А.20-3а ; В.3а+20; С.20А+3. 2. Бағасы в теңгеден 12 қасық және бағасы с теңгеден 12 стақан сатып алынды. Барлығының құны неше тенге тұрады? А.(в-с)*12 ; В. 12в+с ; С.12 в + 12с 3. 2 көйлекке в м мата жұмсалады . с метр матадан неше көйлек тігіледі? А.(в:2)*с ; В. с (в:2) ; С. в :2+с. 4. 1 кг алма х теңге . 5 кг алма неше теңге? А.5х ; В. х:5 ; С. 5-х Оқушылар дәптерлеріне тапсырма ретінің тұсына дұрыс деп есептеген жауаптарын жазады. 5. Рефлексия. 6.Үйге тапсырма . | |
Просмотров: 2333 | Загрузок: 121 | Комментарии: 6 | |
Всего комментариев: 6 | ||||||
| ||||||