Главная » Файлы » Мой урок

Ұйымдастырылған ашық сабақтың технологиялық картасы психологиялық дамыу тежелген балаларға арналған
[ Скачать с сервера (45.6 Kb) ] 21.02.2016, 12:30
Ұйымдастырылған ашық сабақтың технологиялық картасы
психологиялық дамыу тежелген балаларға арналған
Тәрбиеші: Абдирова.А.К
Білім беру саласы: Әлеуметтік орта
Бөлімі: Экология негіздері
Сабақ тақырыбы: «Сиқырлы су»
Мақсаты: Су туралы мағлұмат беру, тәжірибе жасау арқылы судың қасиеттерімен
таныстыру. Табиғатқа деген сүйіспеншіліктерін, қызығушылықтарын арттыра
отырып, табиғаттың әдемі сұлулығын көре білуге және оған қамқор болуға
тәрбиелеу.
Қолданатын құрал жабдықтар: Интерактивтік тақта, су,сүт,стақан,гуашь,
қылқалам,губка,суреттер.
Сөздік жұмыс: Су-вода,мұз-лёд,қар-снег,бұршақ-град.

Іс-әрекет кезеңдері Тәрбиешінің іс-әрекеті Балалардың іс-әрекеті

Мотивациялық -қозғаушылық
Балалар, қараңдаршы бізге қонақтар келіпті.Қане қарап тұрмайық, шаттық шеңбер құрайық.
Күндей жадырап
Айдай арайлап
Жұлдыздай жарқырап
Судай мөлдір,таза көңілмен бүгін келген қонаққа иіліп сәлем берейік.

Балалар шаттық шеңберін жасайды,орындарына барып отырады.
Ұйымдастырушылық- ізденушілік Судың дыбысы естіледі(Су ханшайымы кіріп келеді)
-Сәлеметсіңдерме,балалар!Мен су ханшайымымын,мен сумын,жаңбырмын,табиғатқа тіршілік беретін мен боламын.
-Ал,мен туралы бейне таспа көресіңдерме?
Слайд бойынша Су ханшайымы әңгімелейді.
1.Тәжірибе (Су, сүт, стақан) Судың мөлдір екенін түсіндіреді.
Тәрбиеші: 2.Судың түрлерің көрсету(Мұз,қар,су)

3.Тәрбиеші:Балалар, біз жаңбыр қалай болатынын жасайықшы (Тарелка, су, көк губка, салфетка)

4.Дем алу жаттығуы (Су қалай бұрқылдайды?)
5.Релаксация (Су дыбысын тыңдап,жаңбырдың тамшылырын гуашь пен қылқалам арқылы сурет салады)

Қорытынды: Балалар, біз бүгін не білдік?

6.Тәрбиеші: Балалар мен сендерге бір қызық көрсетемін .(Суға сабын қосып су көпіршігін жасау).


Балалар амандасады

Балалар қызыға тыңдайды

Балалар қолдарымен ұстап көреді

Балалар губканы суға батырып, екі қолымен сығып жаңбыр тамшыларын тәрбиешіге қарап қайталайды

Балалар сурет салады

Сусыз өмір жоқ.Су мөлдір.Су жылы,суық,
ыстық болады.Мұз, қар,бұршақ ерігенде суға айналады.

Рефлексифті -түзетуші Балалар сендер су көпіршігімен ойнауды жақсы көресіңдер ғой, су ханшайымы сендерге су көпіршіктерін ала келіпті. (Тосын сый)
Балалар қуанып ойнайды
Күтілетін нәтиже:
Нені білу керек: судың қасиетін және оның өте қажет екенін білді.
Нені игерді: тәжірибе жасауды,қылқаламмен судың бейнесін салуды, бейне таспаны, слайд шоуды көруді.
Нені біледі: Судың табиғаттың баға жетпес сыйы екенін біледі.
Категория: Мой урок | Добавил: aigul_19_04
Просмотров: 1646 | Загрузок: 36 | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
Добавлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи.
[ Регистрация | Вход ]