Главная » Статьи » Дошколенок

10 санын қайталау
Жамбыл облысы Байзақ ауданы Сарыкемер ауылы
Қазақстанның 40 жылдығы орта мектебі
Омарова Марзия Ескараевна
мектеп алды даярлық тобының тәрбиешісі
Білім беру саласы: таным
Тақырыбы: 10 санын қайталау.
Мақсаты:
1. 10 көлеміндегі реттік және есептік санауды қайталау.
2. заттың қасиеттерін қайталау.
3. 10 көлеміндегі сандар құрамын бекіту, саусақ қимылын дамыту.
Әдіс – тәсілдері: сұрақ – жауап. Көрнекілік , логикалық есептер,санамақтар.
Оқу іс – әрекетінің барысы
1. Ұйымдастыру: 1. Балалар хормен :
Үлкенге де сіз,
Кішіге де сіз,
Барша адамды құрметтеп
Бас иеміз біз.
2. Балалардың назарын сабаққа аудару.
Балалар, біз қандай сандармен таныстық?
- Вагон сандары ретімен тіркелген бе?
- Онда ретімен тіркеп алайық ?
- Енді вагондарды ретімен тіркеп алайық.
- Енді кері санайық.
- Вагондар саны нешеу екен.
- Енді тақтадағы вагондарда ретімен қойып шығайық.

Балаларды топқа бөлу. 1-ші топ қуыршақ
2-ші топ балапан
3-ші топ қоян
4-ші топ қонжық
/балалар қуыршақ,балапан,қоян,қонжық таңдаған ойшықтарын алып топқа бөлінеді./
- Балалар ертегі әлеміне саяхатқа шығамыз.Саяхатқа пойызбен шығамыз.»Алма» ертегі еліне пойызбен барамыз./балалар пойыздың даусын шығарады./
- «Алма» ертегідегі кейіпкерлер қарға,қоян,кірпі, аю бізбен сөйлесіп тапсырма береді.
-
- 1-ші қарғаның тапсырмасы:
- Әліппе – дәптермен жұмыс.
- Ең ұзын лентаны көрсет.
- Ең қысқа лентаны көрсет.
- Оның түсі қандай?
2 – ші Қоянның тапсырмасы. 8 – санның құрамын табу.
1 + 7 = 8
2 + 6 = 8
3 + 5 = 8
4 + 4 = 8
5 + 3 = 8
6 + 2 = 8
7 + 1 = 8
8 + 0 = 8
Cергіту сәтін өткізу.
Балалар қимылмен көрсетеді.
- Оқу іс-әрекетімізді одан ары жалғастырамыз.
Енді кірпінің тапсырмасын орындаймыз.
Әліппе – дәптермен жұмыс.
- Суретте неше құлпынай жидегі бар? / 3 /
- Суретте неше таңқурай жидегі бар? / 4 /
- санды жеміс санымен сәйкестендіріп жазамыз.
- 4 + 3 = 7
2 – ші тапсырма
- Суретте 1 банан мен 4 алма жемісі бар.Барлығы неше болды?
Балалар сұраққа жауап береді?
Аюдың тапсырмасын орындаймыз.
Математикалық таңбаларды айтып, + , -, = топтық жұмыспен айналысамыз.
1 – ші қуыршақтар тобы / есептер шығарады. /
2 – ші қонжықтар тобы / сандар жасырынбақ ойнауда.сандарды тауып бояйды./
3 – ші балапан тобы / санамақпен геометриялық фигураларды салады./
4 – ші қоян тобы / сызықтың түрлері; түзу,сынық,ирек,қисық, бағыттаушы сызық арқылы қосады./
Тапсырмаларды топ басшысы қорғап шығады.
- Балалар «алма» ертегісінің кейіпкерлерінің тапсырмасын орындадық.
- Аю алманы 4 – ке бөлді.
-
«Сиқырлы шарлар» ойыны
- Шарлардың ішінде тапсырмалар берілген,тапсырмаларды орындайды.
- 1- ші шарда санға байланысты «Сөз ойла,тез ойла» ойыны.
- 2- ші шарда логикалық есептер.
- Құста неше тұмсық бар?
- Адамда неше көз бар?
- Ұшбұрышта неше бұрыш бар?
- Екі қоянның неше құлағы бар?
- Қоян жүйрікпе,тасбақа жүйрік па?
- Бос ыдыста неше алма бар?
Бүгінгі оқу іс-әрекетімізді қорытындылай отырып,»көрші-көрші» ойынын ойнату.
«Допты жерге соғу ойыны» ойынын ойнату.
5,6,8, сандарын жазу үшін неше сан қолдандық?
10 санын жазу үшін неше сан қолдандық?
Балалар сұраққа жауап береді.
Жеңімпаз топты анықтап, мадақтау.
Категория: Дошколенок | Добавил: marziyaomarova (02.02.2015) | Автор: Марзия Омарова E
Просмотров: 1123 | Теги: 10 санын қайталау. | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
Добавлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи.
[ Регистрация | Вход ]