Главная » Статьи » Биология |
В категории материалов: 18 Показано материалов: 1-10 |
Страницы: 1 2 » |
Сортировать по: Дате · Названию · Рейтингу · Комментариям · Просмотрам
В этой разработке узнаете как я защищала свою презентацию на курсах по обновленной программе обучения в 7 классе на тему "Қоректік тізбектер және
қоректік торлар" и Моделирование "Пищевые цепи и сети на казахском языке". Было составлено несколько задании на эту тему и был составлен дескриптор на задания |
Урок біології для 8 класу з теми "Енергетичні потреби організму. Типи поживних речовин. Антропометричні виміри". Для використання в роботі вчителів загальноосвітніх закладів. |
Сабақтың мақсаты: 1.Қаңқа бөлімдерімен танысады. 2.Қаңқа бөлімдеріне әртүрлі тапсырмалар бере отырып, білімдерін толықтыру. 3.Қаңқа туралы алған білімдерін өмірде пайдалану Сабақтың типі: жаңа сабақ |
« Астың ауыз қуысында қорытылуы.» тақырыбын оқып, танысу. Астың ауыз қуысында механикалық өзгерістерге түсу процесін талдау. қорыту мүшелерінің маңызы, құрылысы мен қызметі туралы түсінік беру. Оқушылардың сабаққа белсенділігін арттыру, қосымша материалдарды пайдалануға дағдыландыру, ойлау қабілетін дамыту; Дұрыс және ағзаға пайдалы тағамдармен қоректену арқылы салауатты өмір салтын сақтауға тәрбиелеу. |
Что за звери это всё же? Средь дельфинов и китов Впрямь похожи - непохожи На кусты густых цветов (актинии) |
Пән Биология Сынып 10 жмб Сабақтың тақырыбы: Вирустар – тіршіліктің жасушасыз түрі. Сабақтың мақсаты: Оқушылардың вирус туралы төменгі кластан білетіндерін еске түсіре отырып вирустың ашылу тарихы, құрылысы, тірі организмдерді уландыру жолдары, бактериофаг, вирус арқылы таралатын ауру түрлері туралы мағлұмат беру. |
Предложенное мероприятие предназначено для классных руководителей, учителей биологии, организаторов внеклассной работы в школе. Рекомендую проводить мероприятие в конце марта - начале апреля. Связать с международным днём птиц. |
. Оқушылардың саңырауқұлақтар дүниесі бойынша алған білімдерін саралай отырып, бір жүйеге келтіру. |
Класс: 7 Цель урока: определение основных систематических групп рыб через аналитический, и установление взаимосвязи строения костных рыб с образом жизни и средой обитания через исследовательский типы кейсов. |
«Келешегіміздің кілті - бүгінгі шәкірттеердің қолында, ал шәкірттердің тағдыры ұстаздардың қолында», - деген Елбасымыз Н.Ә.Назарбаевтың ұлағатты сөзін ескере отырып «Болашақтың тағдырын шешетін - білім ордасы» дегенді өзімнің осы жұмысыммен айтқым келеді. |
1-10 11-18