Главная » Статьи » Дошколенок

Циклограмма
ЦИКЛОГРАММА
Бір аптаға (1-3 наурыз 2018 ж.)
Петропавл қ. МКҚК «Ақ бота» бөбекжайы - бақшасы» Ересектер топ
Өтпелі тақырып «Қазақстан халықының салттары мен дәстүрлері»
Күн тәртібі Бейсенбі Жұма Сенбі

Балаларды қабылдау
Ата-аналармен әңгімелесу

Ойындар (үстел үсті, саусақ және т.б. )

Таңертеңгі гимнастика (5 мин) Тәрбиешінің балалармен қарым-қатынасы: балалардың сүйікті ойыншығы туралы жеке әңгімелесу, қарым-қатынас және көтеріңкі көңіл-күй орнатуға ойындар ұйымдастыру. Жағымды жағдай орнату.
Музыкалық ойын: «Қызыл, сары, жасыл..» Көктем, бағдаршам, жаяу жүргінші туралы өлең, тақпақтар үйрену. Құрылыс ойындары
«Үй жиһаздары»,
«Қуыршақтарға үй құрастырамыз». Жақсы көңіл күймен кезекшілікке сайлау
Ерте келген балаларға конструктормен құрастыртуға беру.

Жаттығулар кешені
Таңғы ас Ойын- жаттығу :
Сылдырлайды мөлдір су,
Мөлдір суға қолыңды жу.
Жуынсаң сен әрдайым,
Таза бетің, маңдайың.
Ойындар, ұйымдастырылған оқу қызметіне (ҰОҚ) дайындық Балалармен ұйымдастырылған оқу қызметін ұйымдастыруда ойындар және баяу қимылды ойын-жаттығулар
Шаттық шеңбері.
Шаттық шеңбері.
Шаттық шеңбері.

Мектепке дейінгі ұйым кестесі бойынша ұйымдастырылған оқу қызметтері 1. Жаратылыстану
«Ана біздің гүліміз»
Мақсаты: Адамзат баласын жарық дүниеге әкеліп,оны тәрбиелеп өсіретін ана екенін түсіндіру. Ана еңбегін еш нәрсемен өлшеуге болмайтынын,түн ұйқысын төрт бөліп,баласын азамат етіп тәрбиелейтінін,сондықтан да барлық ананы сыйлауға,құрметтеуге тәрбиелеу. Өз аналары туралы шығармашылық әңгіме құрастыру.Қазақстан Республикасындағы мерекелер туралы білімін қалыптастыру.
2. Орыс тілі
«Традиции и обычаи народов Казахстана»
Цель: Образовательные – дать детям представление о традициях и особенностях быта казахского народа. Активизировать и пополнять словарь детей.
Развивающие – развивать словесно-логическое мышлени, воображение, переключаемость внимания, связную рчь, умние систематизировать и применять свои знания в практике речевого общения на русском языке, согласовывать речь с движениями;
Воспитательные - способствовать культурному воспитанию, прививать дошкольникам уважение к культуре казахского народа.
3. Драма
«Үйшік» ертегісі
Мақсаты: Балаларды қол қозғалысына, саусақ қозғалысына үйрету, ойын-жаттығулар «саусақ гимнастика», сөздікті толтыру, ым-ымдау арқылы көңіл күйін дамыту. Бейнелеу іскерлігіне тәрбиелеу.
4. Музыка
Ән күй тыңдау.:
«Гүлдерайым»
Дауыс пен есту қабілетін дамытуға арналған жаттығулар.
«Мен ән айтамын»
Ән айту. «Жан анам» А.
«Қыз-Қызғалдақ»
«Сәби тілек»
Ойын;«Қыз куу»
Мақсаты: Ән күй тыңдау. Шығармалардың эмоционалдық мазмұнын, олардың сипатын, көңіл күйін, әсерлі реңктерін ажырату Дауыс пен есту қабілетін дамытуға арналған жаттығулар. Жеке және хормен ән айту, дыбысталуын созып, дауыс ырғағын таза келтіріп айту дағдыларын қалыптастыру. Ән айту. Ансамбльде ән айтуға, өлеңді бір мезгілде бастап, қатар аяқтауға, музыкалық фразалардың арасында дем алуға үйрету ұғындыру. Би. Мерекеге дайындалған биді қайталау және түзету Ойындар,хороводтар. Балаларды шеберлікте, шығармашылықпен, өзін-өзі бағалаумен, шешімдерді өз бетімен қабылдау қабілетін дамыту. 1. Мүсіндеу
«Шана»
Мақсаты: Қысқы табиғат әсемдігін сезініп, шананы мүсіндей білуге үйрету. Ұсақ қол қимылдарын дамыту, түстерді сәйкес дұрыс таңдау, іскерлік дағдыларын жетілдіру. Қыс мезгілінің өзіндік ерекшеліктерін ескеріп, әңгімелей білу дағдысын арттыру, достыққа, ұйымшылдыққа тәрбиелеу.
2. Экология
«Ағаштар, бұталар,өсімдіктер»
Мақсаты: 1. Өзін қоршаған ортадағы өсімдіктерді үш топқа(ағаштар, бұталар, шөптесін өсімдіктер) жіктей білуге үйрету. Оларға тән сыртқы белгілерді атай білу. Өінің туған өлкесінде өсетін өсімдіктермен таныстыру.
2. Табиғат туралы алған білімдерін дамыту. Сөйлеу, ойлау, зейінін аудара білу қабілеттерін жетілдіру.
3. Туған жерінің табиғатына деген сүйіспеншіліктерін арттыру.

1. Мүсіндеу
«8 наурызға арналған сыйлықты әшекейлеу»
Мақсаты: Балалардың қол-қимыл әрекетін жетілдіру,шығармашылықпен жұмыс істеуге үйрету,бірлесіп әрекет етуге,өз жұмысының нәтежесін балыстырып бағалай білуге жетелеу;үлкендерді құрметтей білу дағдыларын дамыту,ананы сыйлап,сүюге,әсемдікті сезіне білуге тәрбиелеу;жұмыстарын ұқыпты,таза істеуге үйрету.
2. Дене шынықтыру
(негізгі қимылдар)
1.Арқан үстімен жүру. Еденде ішімен өрмелеу.
2.“Жайлауға саяхатқа бару.”
3.Гим.қабырғаға міну және түсу. Арқан үстімен жүру.
Мақсаты: Арқан үстімен жүруге үйрету. Алақан және табанын көмегімен, еденде ішімен өрмелеуге жаттықтыру.
Заттар арасымен жүгіруге жаттықтыру. Тепе-теңдікті сақтауға үйрету.
Гимнастикалық қабырғаға мінуге және түсуге жаттықтыру. Арқан устінен жүруге жаттықтыру.

Серуенге дайындық Киіну: реттілік, серуенге шығу
Серуен:
Балалардың серуенге қызығушылығын туғызу; серуенге ойын материалдарын таңдау; балалармен жеке әңгімелесу.
1.Серуен № 7

2.Серуен№ 15

3.Серуен № 3

Серуеннен оралу Балалардың реттілікпен киімдерін шешіп, жинастыруы, қолдарын жуу .
Түскі ас Балалардың назарын тағамға аудару ; мәдениетті тамақтануға баулу бойынша жеке жұмыс; әдеп ережесі.
Ұйқы Балалардың тыныш ұйықтауына жағымды жағдай жасау.
Біртіндеп ұйқыдан ояту, шынықтыру шаралары Жалпақ табандылықтың алдын алу мақсатында ортопедиялық жол бойымен жүру.
Білімді кеңейту және мәдени-гигеналық дағдыларды орындау.
Ойын- жаттығу :
Сылдырлайды мөлдір су,
Мөлдір суға қолыңды жу.
Жуынсаң сен әрдайым,
Таза бетің, маңдайың.
Бесін ас Балалардың назарын тағамға аудару ; мәдениетті тамақтануға баулу бойынша жеке жұмыс
Ойындар, дербес әрекет


Баланың жеке даму картасына сәйкес жеке жұмыс Ойын – жаттығу «Қуыршақты жуындыр»;
Альбомдар, сюжетті картиналар қарастыру,
Ірі құрылыс материалдарымен ойындар.
Ойын «Кімнің заттары?» (жақын адамдарының заттарын анықтау);
Суретті кітапшаларды бояу, пазлдар, мозаикалармен және т.б. ойындар Сюжеттік ойын «Дүкенші»
Мақсаты: Балаларға үлкендердің еңбегін бағалай білуге, сипайлыққа, ізгілікке, адалдыққа баулу.


Дидактикалық ойын
«Танып ал да, атын ата»
Мақсаты: заттың түр-түсін, пішінін, атын атауға жаттықтыру; сөздік қорын молайту; ойлау қабілетін дамыту.

Жеке жұмыс:
Нұралы, Алтынай ,Айжұлдыз
Жыл мезгілі туралы әңгімелесу
«Көктем»(сурет құрастыру)
Мақсаты:қарапайым сұрақтарға жауап беруге үйрету. Жыл мезгілі туралы әңгімелесу
Мақсаты::қарапайым сұрақтарға жауап беруге үйрету.

Жеке жұмыс: Ердаулет,Асем
Әңгіме құрастыру «Досың туралы әңгімелеп бер».
Мақсаты: баланың сөздік қорын молайту. Дидактикалық ойын
«Ойыншықты тап»
Мақсаты:Кеңістікті бағдарлай білуге үйрету.

Жеке жұмыс:
Алтынбек,Мұстафа,Салидат
Жыл мезгілі туралы әңгімелесу
Мақсаты:қарапайым сұрақтарға жауап беруге үйрету.
Серуенге дайындық Киіну: серуенге шығу.
Серуен Серуенге қызығушылық туғызу. Балалармен жеке әңгімелесу: «Ойыншығыңа есім қой», « Кімнің үйінде мысық бар?» және т.б.
Кешкі ас Балалардың назарын тағамға аудару; мәдениетті тамақтануға баулу бойынша жеке жұмыс.
Балалардың үйге қайтуы Ата-аналармен ауа-райына байланысты киіндірулері туралы айту.
Ата-аналарға арналған кеңес:«Бақытты бала, ең алдымен дені сау бала»
Ата- аналармен спорттық киімдері туралы айту.

ЦИКЛОГРАММА
Бір аптаға (5-7 наурыз 2018 ж.)
Петропавл қ. МКҚК «Ақ бота» бөбекжайы -бақшасы» Ересектер тобы
Өтпелі тақырып «Ертегілер Елінде. Театр әлемі»
Күн тәртібі Дүйсенбі Сейсенбі Сәрсенбі Бейсенбі Жұма

Балаларды қабылдау
Ата-аналармен әңгімелесу

Ойындар (үстел үсті, саусақ және т.б. )

Таңертеңгі гимнастика (5 мин) Тәрбиешінің балалармен қарым-қатынасы: балалардың сүйікті ойыншығы туралы жеке әңгімелесу, қарым-қатынас және көтеріңкі көңіл-күй орнатуға ойындар ұйымдастыру. Жағымды жағдай орнату.
Амандасу дене қызуларын тексеру қабылдау
Кезекшілікке сайлау
Гүлдерді суару Құрылыс ойындары
«Үй жиһаздары»,
«Қуыршақтарға үй құрастырамыз». Амандасу дене қызуларын тексеру қабылдау
Кітаптардың суреттерін көру


Жаттығулар кешені
Таңғы ас Ойын- жаттығу :
Сылдырлайды мөлдір су,
Мөлдір суға қолыңды жу.
Жуынсаң сен әрдайым,
Таза бетің, маңдайың.
Ойындар, ұйымдастырылған оқу қызметіне (ҰОҚ) дайындық Балалармен ұйымдастырылған оқу қызметін ұйымдастыруда ойындар және баяу қимылды ойын-жаттығулар
Дидактикалық ойын
«Кімге не керек?» Дидактикалық ойын
«Не жетіспейді?» Шаттық шеңбер
Мектепке дейінгі ұйым кестесі бойынша ұйымдастырылған оқу қызметтері 1.Сурет салу
«Тепа сайықмазаққа арналған костюм»
Мақсаты: Көңілді персонаж үшін әдемі костюмді өз бетімен жасай білуге үйрету. Шығармашылықтарын дамыту.
2.Музыка
Ән күй тыңдау. «Бүлбүл»
Дауыс пен есту қабілетін дамытуға арналған жаттығулар. «Жылқы»,
«Балақан мен алақан»
Ән айту. «Наурыз - біздің жаңа жыл» ,«Гүлдер»
Би. «Қара жорға», каз. хал. кюй.
Ойындар,хороводтар. «Шопандар мен қойлар»
Мақсаты: Ән күй тыңдау. Музыкалық шығармаға өзінің қатынасын білдіру, оның мазмұны мен сипаты туралы пікірін айту Дауыс пен есту қабілетін дамытуға арналған жаттығулар. Музыкалық ырғақты, естуді, есте сақтауды дамыту.. Ән айту. Түрлі сипаттағы әндерді орындауды қолдану, секірмелі және әдемі сазды қарқынмен дауысты бере білуге үйрету. Музыкалық және ритмикалық кимыл қозғалыстар. Би қимылдарын, музыкалық ойын әрекеттерін орындауға талпындыру. Би.Таныс әннің мазмұнын сахналауға қатыстыру.
3.Ағылшын тілі
«Fairy tales»
Aims: To teach children to speak about a fairy and kind tales
1.Сауат ашу
«Р р дыбысы және әрпі»
Мақсаты:«р» дыбысы және әрпімен таныстыру,буындарды оқыту,сөздерге дыбыстық талдау жасау,сөйлем туралы түсінік беру,сөйлем құрауға үйрету,балаларды тазылыққа,ұқыптылыққа тәрбиелеу.
2.Ағылшын тілі
«Fairy tales»
Aims: To teach children to speak about a fairy and kind tales
3.Аппликация
«8 наурызға арналған ашық хат»
Мақсаты: Гүл пішінін жасауға қатысты тәсілдерді меңгерту. Ашықхатты гүлмен әшекейлеп, безендіруді үйрету. Әдемілікті, әсемдікті сезіне білулерін, көркемдік талғамдарын дамыту.
4.Өзін-өзі тану
«Менің отбасым»
Мақсаты:«сүйіспеншілік» ұғымы туралы түсінік беру.1.отбасындағы сүйіспеншілік туралы түсініктерін кеңейту. 2.сыйластық, сүйіспеншілік сезімдерін дамыту. 3.сыйластыққа,сүйіспеншілікке тәрбиелеу.
5.Дене шынықтыру
(негізгі қимылдар)
1.“Біз боскетболистпіз”
2.Орыннан ұзындыққа секіру. Гим.қабырғаға міну және түсу.
3.Допты ұзындыққа лақтыру. Орыннан ұзындыққа секіру.
Мақсаты: Допты жоғары лақтырып және оны қағып алуды қайталау. Бір-біріне допты лақтырып беруге үйрету. Балаларды дұрыс итерілуге және жұмсақ қонуға жаттықтыру. Допты дұрыс қағып алуға үйрету. Бір тізбектен екі тізбекке оралуға жаттықтыру. Орыннан секіруге үйрету
. 1.Математика
«0-10 сандары. Тура және кері санау. 1-ді қосу және азайту»
Мақсаты:0-ден 10-ға дейінгі сандарды тура және кері санай білу дағдыларын жетілдіру; 1-ді қосу және азайтуды суретпен сәйкестендіре білуге үйрету.
2.Сөйлеуді дамыту
«Менің анам»
Мақсаты: Тақырыпқа байланысты әңгіме құрастыруды үйрету;ойлау қабілеті мен тілдерін дамыту;ананы сыйлап,аялай білуге тәрбиелеу.
3.Қауіпсіздік тәртібі негіздері
«Судың тазасы дерттің қазасы»
Мақсаты: Балаларға судың денсаулыққа пайдасы туралы түсінік беру. Оны пайдаланудың ережелерін бала бойында қалыптастыру.
4.Дене шынықтыру
(негізгі қимылдар)
1.“Біз боскетболистпіз”
2.Орыннан ұзындыққа секіру. Гим.қабырғаға міну және түсу.
3.Допты ұзындыққа лақтыру. Орыннан ұзындыққа секіру.
Мақсаты: Допты жоғары лақтырып және оны қағып алуды қайталау. Бір-біріне допты лақтырып беруге үйрету. Балаларды дұрыс итерілуге және жұмсақ қонуға жаттықтыру. Допты дұрыс қағып алуға үйрету. Бір тізбектен екі тізбекке оралуға жаттықтыру. Орыннан секіруге үйрету


Серуенге дайындық Киіну: реттілік, серуенге шығу
Серуен:
Балалардың серуенге қызығушылығын туғызу; серуенге ойын материалдарын таңдау; балалармен жеке әңгімелесу.
1. Серуен №2

2.Серуен№20

3.Серуен №19

Серуеннен оралу Балалардың реттілікпен киімдерін шешіп, жинастыруы, қолдарын жуу .
Түскі ас Балалардың назарын тағамға аудару ; мәдениетті тамақтануға баулу бойынша жеке жұмыс; әдеп ережесі.
Ұйқы Балалардың тыныш ұйықтауына жағымды жағдай жасау.
Біртіндеп ұйқыдан ояту, шынықтыру шаралары Жалпақ табандылықтың алдын алу мақсатында ортопедиялық жол бойымен жүру.
Білімді кеңейту және мәдени-гигеналық дағдыларды орындау.
Ойын- жаттығу :
Сылдырлайды мөлдір су,
Мөлдір суға қолыңды жу.
Жуынсаң сен әрдайым,
Таза бетің, маңдайың.
Бесін ас Балалардың назарын тағамға аудару ; мәдениетті тамақтануға баулу бойынша жеке жұмыс
Ойындар, дербес әрекет


Баланың жеке даму картасына сәйкес жеке жұмыс Ертегі мазмұны б/ша қойылым: Жеті лақ. С/рольдік ойыны: «Дәрігер»
Аюлар мен аралар ойыны Ойын – жаттығу «Қуыршықты жуындыр»;
Альбомдар, сюжетті картиналар қарастыру,
Ірі құрылыс материалдарымен ойындар.

Суретті кітапшаларды бояу, пазлдар, мозаикалармен және т.б. ойындар
сюжеттік ойыншықтармен ойындар,
ертегі оқып беру;
үстел үсті театры және т.б.

Жыл мезгілі туралы әңгімелесу
«Көктем»(сурет қарастыру)
Мақсаты:қарапайым сұрақтарға жауап беруге үйрету.
Жеке жұмыс:
«Балапан» дәптерімен қол жаттықтыру жұмысы

Әңгіме құрастыру «Ойыншығың туралы әңгімелеп бер»
Мақсаты: баланың сөздік қорын сүйікті ойыншығының атауларын білдіретін сөздермен байыту.
Жеке жұмыс:
Айғаным,Ясмин,
Логикалық есептер шығару Дидактикалық ойын №7

Жеке жұмыс:
Мустафа, Малика,Рамина
ертегі оқып беру, мазмұнын сұрау
Жыл мезгілі туралы әңгімелесу
Мақсаты::қарапайым сұрақтарға жауап беруге үйрету.

Жеке жұмыс:
Нұралы,Ердаулет,
Нұрислам
Әріптерді қайталау Дидактикалық ойын №15

Жеке жұмыс:

Математика дәптермен жұмыс
Серуенге дайындық Киіну: серуенге шығу.
Серуен Серуенге қызығушылық туғызу. Балалармен жеке әңгімелесу: «Ойыншығыңа есім қой», « Кімнің үйінде мысық бар?» және т.б.
Кешкі ас Балалардың назарын тағамға аудару; мәдениетті тамақтануға баулу бойынша жеке жұмыс.
Балалардың үйге қайтуы Ата-аналармен әңгімелесу. Психологтың кеңесі: Түзету дамыту жұмыс «Қонжық» Ата-аналарға балаларға ұялы телефонды ұзақ бермеуін айту


ЦИКЛОГРАММА
Бір аптаға (12-16 наурыз 2018 ж.)
Петропавл қ. МКҚК «Ақ бота» бөбекжайы- бақшасы» Ересектер тобы
Өтпелі тақырып «Өнер көзі халыкта»
Күн тәртібі Дүйсенбі Сейсенбі Сәрсенбі
Бейсенбі
Жұма

Балаларды қабылдау
Ата-аналармен әңгімелесу

Ойындар (үстел үсті, саусақ және т.б. )

Таңертеңгі гимнастика (5 мин) Тәрбиешінің балалармен қарым-қатынасы: балалардың сүйікті ойыншығы туралы жеке әңгімелесу, қарым-қатынас және көтеріңкі көңіл-күй орнатуға ойындар ұйымдастыру. Жағымды жағдай орнату.
Үстел үсті, саусақ және т.б. ойындар. Жақсы көңіл күймен қарсы алу
Жуылған ойыншықтарды орнына қою
Қарындаштарды ұштату

Саусақ ойыны
«Қызық ай»
Көңіл күймен қарсы алу.
Мозайкаларды құрастырту
Амандасу балаларды қабылдау
Музыкамен би қимылдарын көрсету

Жаттығулар кешені
Таңғы ас Ойын- жаттығу :
Сылдырлайды мөлдір су,
Мөлдір суға қолыңды жу.
Жуынсаң сен әрдайым,
Таза бетің, маңдайың.
Ойындар, ұйымдастырылған оқу қызметіне (ҰОҚ) дайындық Балалармен ұйымдастырылған оқу қызметін ұйымдастыруда ойындар және баяу қимылды ойын-жаттығулар
Дидактикалық ойын «Бір сөзбен ата»
Дидактикалық ойын
«Буынға бөл»
Шаттық шеңбері. Шаттық шеңбері. Шаттық шеңбері.
Мектепке дейінгі ұйым кестесі бойынша ұйымдастырылған оқу қызметтері 1.Сурет салу
«Тостақан. Ожау»
Мақсаты: Қазақ халқының тұрмыс –салты мен таныстыруды одан әрі жалғастыру. Қазақ оюлары мен тұрмыстық заттарды әшекей білуге үйрету. Паттриотизмге тәрбиелеу.
2.Музыка
Музыкалық және ритмикалық кимыл қозғалыстар. «Қөнілді доп»
Би. «Қара жорға» каз. хал. кюй «Балдырғандар биі» , «Домбрамен биі»
«Қыздар-ай»
Ойындар,хороводтар«Сакина салу» қазақ халқының ойын «Чабаны и овечки» қазақ халқының ойын ,« Киіз үй салу»
Мақсаты: Ән күй тыңдау. Ән күй тыңдау.
халыкта. Кейбір музыкалық пішіндер мен мәнерліліктің құралдарын ажыратуға үйрету. Дауыс пен есту қабілетін дамытуға арналған жаттығулар: Кварта аралығында, музыка сүйемелдеуімен және сүйемелдеуінсіз ән салу. Ән айту. Музыканы есту қабілетін дамыту, энді орындаушылық қабілетін ояту, эуенді сезіну, ырғақты ажырата білуге баулу. Музыкалық және ритмикалық кимыл қозғалыстар. Әуеннің осы немесе басқа вариациясының сипатына сәйкес негізгі қозғалыстардың (жүру, жүгіру) түрлерін өзгерте отырып қозғалу. Би.Ұлттық би элементтерін орындау, аяқтың ұшымен тұру. Ойындар,хороводтар. Музыка сипатына сай қимылдарын өзгерту, пьесаның соңын сезіну, музыка сипатына қимылды үйлестіруге талпыну іскерліктерін дамыту.
3.Ағылышын тілі
«Creation of nation»
Aims: To teach children to speak about of creation

1.Сауат ашу
«С с дыбысы және әрпі»
Мақсаты::"Сөз" және "дыбыс" терминдері туралы бастапқы түсініктерін қалыптастыру,сөздерді ересектердің көмегімен оқи отырып,оларға дыбыстық талдау жасауға үйретуді жалғастыру.Штрихтау,ирек сызық салу арқылы қол қимылдарын дамыту,ұқыптылыққа,шыдамдылыққа тәрбиелеу.
2.Ағылышын тілі
«Creation of nation»
Aims: To teach children to speak about of creation
3.Аппликация
«Домбыра»
Мақсаты: Қолданып ұлттық ою-өрнек элементтерін домбыра жасай білуге үйрету; үйлесімді сәндеуге дағдыландыру; бүктелген қағаздан симметриялы пішінді қия білуді жалғастыру; шығармашылық қасиеттерін дамыту; қол қимылдарын жаттықтыру; өнерді бағалай білуге, өнерлі болуға талпынуға ықпал ету.
4.Өзін-өзі тану
«Наурыз- жақсылық бастауы»
Мақсат: «жақсылық» ұғымының адамгершілік құндылық ретіндегі мәнін ашу.1.адам бойындағы құнды қасиеттер туралы түсініктерін кеңейту. 2.өзін және айналасын сүюге,жақсы круге деген ниеттерін ояту. 3.қоршаған ортаға жақсылық жасай білуге тәрбиелеу.
5.Дене шынықтыру (негізгі қимылдар)
1.Төрт аяқпен гим.орындықтын үстінен еңбектеу.допты ұзындыққа лақтыру.
2.“Олимпиада жарысы”
3.Оң\сол жақ бүйірмен секіру.Төрт аяқпен гим. орындықтын үстінен еңбектеу.
Мақсаты: Бір колоннада жүруге және жүгіруге жаттықтыру. Төрт аяқпен гим.орындықтын үстінен еңбектеуге жаттықтыру. Дөңгелектен дөңгелекке секіруден жаттықтыру. Гим.орындықта ішімен өрмелеуге қайталау. Гим. орындыкта еңбектеуді, балаларды екі-екіден жүруді және жугіруді жаттықтыру. Балаларды биіктікке секіруге үйрету.
1.Математика
«Геометриялық денелер: шар,текше,цилиндр, конус. Пирамидамен танысу.0-10 сандары»
Мақсаты: көлемді геометриялық денелермен таныстыру (текше, шар, цилиндр, конус, пирамида); оларды тани білуге үйрету; кеңістік туралы түсініктерін, санау дағдыларын дамыту бойынша жүмысты жалғастыру; талдау, салыстыру дағдыларын дамыту;
2.Сөйлеуді дамыту
«Ертегіде қонақта»
Мақсаты:Балаларға ертегі желісін, тыңдату.Ертегі желісі бойынша
сахналау. Балалардың тіл байлықтарын,сөздік қорын дамыту.Ертегі мазмұны арқылы адал достыққа тәрбиелеу.
3. Көркем әдебиет
«Әз,Наурызым,армысың!»
Мақсаты: Шығыс күнтізбесі жайлы білімдерін жетілдіру. Шығыс күнтізбесі бойынша жаңа жыл 22 наурыздан басталатынын, күн мен түн теңелетінін түсіндіру. Наурыз мейрамының басқа мейрамдардан айырмашылығын ажырата білуге үйрету.
4.Дене шынықтыру
(негізгі қимылдар)
1.Төрт аяқпен гим.орындықтын үстінен еңбектеу.допты ұзындыққа лақтыру.
2.“Олимпиада жарысы”
3.Оң\сол жақ бүйірмен секіру.Төрт аяқпен гим. орындықтын үстінен еңбектеу.
Мақсаты: Бір колоннада жүруге және жүгіруге жаттықтыру. Төрт аяқпен гим.орындықтын үстінен еңбектеуге жаттықтыру. Дөңгелектен дөңгелекке секіруден жаттықтыру. Гим.орындықта ішімен өрмелеуге қайталау. Гим. орындыкта еңбектеуді, балаларды екі-екіден жүруді және жугіруді жаттықтыру. Балаларды биіктікке секіруге үйрету
1.Жаратылыстану
«Наурыз көктем мерекесі»
Мақсаты: Наурыз мерекесі жайлы түсінік беру. Ұлттық мақтаныш сезімдерін ояту. Ұлтымыздың мерекелерін құрметтеуге,қастерлеуге тәрбиелеу.
2.Орыс тілі
«Народное творчество»
Цель: Образовательные - познакомить с устным народным творчеством – потешками, песенками, небылицами, считалками; дать почувствовать детям добрый юмор, задор небылиц; познакомить с новой считалкой.
Развивающие - развивать умение практического использования в игровой деятельности, развивать речь детей.
Воспитательные - воспитывать интерес к устному народному творчеству
3.Драма
«Саңырауқұлақтар»
Мақсаты: Балаларды анық, нақты сөйлеуге, ым-ымдау арқылы әрекет жасауға үйрету. Театрлық қызметіне қызығушылығын дамыту, бейнелеу іскерлігіне тәрбиелеу.
4.Музыка
Музыкалық және ритмикалық кимыл қозғалыстар. «Қөнілді доп»
Би. «Қара жорға» каз. хал. кюй «Балдырғандар биі» , «Домбрамен биі»
«Қыздар-ай»
Ойындар,хороводтар.
«Сакина салу» қазақ халқының ойын «Чабаны и овечки» қазақ халқының ойын ,« Киіз үй салу»
Мақсаты: Ән күй тыңдау. Ән күй тыңдау.
халыкта. Кейбір музыкалық пішіндер мен мәнерліліктің құралдарын ажыратуға үйрету. Дауыс пен есту қабілетін дамытуға арналған жаттығулар: Кварта аралығында, музыка сүйемелдеуімен және сүйемелдеуінсіз ән салу. Ән айту. Музыканы есту қабілетін дамыту, энді орындаушылық қабілетін ояту, эуенді сезіну, ырғақты ажырата білуге баулу. Музыкалық және ритмикалық кимыл қозғалыстар. Әуеннің осы немесе басқа вариациясының сипатына сәйкес негізгі қозғалыстардың (жүру, жүгіру) түрлерін өзгерте отырып қозғалу. Би.Ұлттық би элементтерін орындау, аяқтың ұшымен тұру. Ойындар,хороводтар. Музыка сипатына сай қимылдарын өзгерту, пьесаның соңын сезіну, музыка сипатына қимылды үйлестіруге талпыну іскерліктерін дамыту. 1.Мүсіндеу
«Ұлттық ою-өрнек»
Мақсаты: Балаларға ермексаздан ширату әдісін қолдану арқылы ұлттық ою өрнектерді жеңіл түрдегі бедермен орындауға үйрету,қазақтың ою өрнектерінің элементтерімен таныстыру,балалардың көркемдік талғамын қалыптастыру,ою өрнектегі түс үйлесімдігі мен ырғақты сезінуге,әсемдікті қабылдай білуге тәрбиелеу. 2. Қоршаған орта
«Менің елімнің салт-дәстүрлері»
Мақсаты:Туған елдің салт-дәстүрлерімен таныстыру. Бесік жыры, тұсау кесу, бесікке бөлеу дәстүрлері туралы түсінік беру.Салт-дәстүрлергеқызығушылықтарын ояту. Еліміздің салт-дәстүрі туралы ілімдерін дамыту.Тұған халқының дәстүрлеріне деген мақтаныш сезімдерінтудыру. Елінің салт-дәстүрін құрметтеуге тәрбиелеу.

Серуенге дайындық Киіну: реттілік, серуенге шығу
Серуен:
Балалардың серуенге қызығушылығын туғызу; серуенге ойын материалдарын таңдау; балалармен жеке әңгімелесу.
1. Серуен №9

2.Серуен №16

3.Серуен №21

4.Серуен №5

5. Серуен №2
Серуеннен оралу Балалардың реттілікпен киімдерін шешіп, жинастыруы, қолдарын жуу .
Түскі ас Балалардың назарын тағамға аудару ; мәдениетті тамақтануға баулу бойынша жеке жұмыс; әдеп ережесі.
Ұйқы Балалардың тыныш ұйықтауына жағымды жағдай жасау.
Біртіндеп ұйқыдан ояту, шынықтыру шаралары Жалпақ табандылықтың алдын алу мақсатында ортопедиялық жол бойымен жүру.
Білімді кеңейту және мәдени-гигеналық дағдыларды орындау.
Ойын- жаттығу :
Сылдырлайды мөлдір су,
Мөлдір суға қолыңды жу.
Жуынсаң сен әрдайым,
Таза бетің, маңдайың.
Бесін ас Балалардың назарын тағамға аудару ; мәдениетті тамақтануға баулу бойынша жеке жұмыс
Ойындар, дербес әрекет


Баланың жеке даму картасына сәйкес жеке жұмыс Үстел үсті театры.
«Менің отбасым» және т.б. тақырыптар бойынша сюжетті картиналар қарастыру.
Сюжетті-рөлдік ойын
«Шаштараз»;
Ірі құрылыс материалдарымен және конструкторлармен ойындар. Ойын – жаттығу «Қуыршықты жуындыр»;
Альбомдар, сюжетті картиналар қарастыру,
Ірі құрылыс материалдарымен ойындар. Әдеби шығарма оқу:
Әкемен бала әңгімесі
сюжеттік ойыншықтармен ойындар,
ертегі оқып беру;
үстел үсті театры және т.б.
Жыл мезгілі туралы әңгімелесу
«Көктем»(сурет қарастыру)
Мақсаты: :қарапайым сұрақтарға жауап беруге үйрету.

Жеке жұмыс:
Логикалық есептер шығаруға үйрету.
Көктем туралы өлеңдер жаттату.
Әңгіме құрастыру «Ойыншығың туралы әңгімелеп бер»
Мақсаты: баланың сөздік қорын сүйікті ойыншығының атауларын білдіретін сөздермен байыту.
Жеке жұмыс:
«Дауысты, дауыссыз дыбыстарды ажырату»
(дәптермен жұмыс)
Ойын: «Кім көп сөз біледі?» Дидактикалық ойын
№ 11

Жеке жұмыс:
Мақал-мәтелдер жаттау.
Қайшымен жұмыс: Әр түрлі пішіндерді қиып үйрену.
Жаңылтпаштар айту.
Ойын: «Секір-шапалақта»

Жеке жұмыс:
Математикадан дәптермен жұмыс.
(математикалық есептер)
Дидактикалық ойын :
№ 19

Жеке жұмыс:
«Дауысты, дауыссыз дыбыстарды ажырату»(дәптермен жұмыс) Ойын: «Кім көп сөз біледі?»
Серуенге дайындық Киіну: серуенге шығу.
Серуен Серуенге қызығушылық туғызу. Балалармен жеке әңгімелесу: «Ойыншығыңа есім қой», « Кімнің үйінде мысық бар?» және т.б.
Кешкі ас Балалардың назарын тағамға аудару; мәдениетті тамақтануға баулу бойынша жеке жұмыс.
Балалардың үйге қайтуы Ата-аналарға үйде ойын бұрышын ұйымдастыру Ата-аналарға арналған кеңес:«Бала экран алдында»
Ата-аналармен «Наурыз» мерекесі туралы әңгімелесу. Дәрумендердің пайдасы туралы әңгімелесу Ата-аналардың сұрақтарына жауап беру

ЦИКЛОГРАММА
Бір аптаға (19-20 наурыз 2018 ж.)
Петропавл қ. МКҚК «Ақ бота» бөбекжайы- бақшасы» Ересектер тобы
Өтпелі тақырып «Нұр төккен, гүл көктем»
Күн тәртібі Дүйсенбі Сейсенбі Сәрсенбі
Бейсенбі
Жұма

Балаларды қабылдау
Ата-аналармен әңгімелесу

Ойындар (үстел үсті, саусақ және т.б. )

Таңертеңгі гимнастика (5 мин) Тәрбиешінің балалармен қарым-қатынасы: балалардың сүйікті ойыншығы туралы жеке әңгімелесу, қарым-қатынас және көтеріңкі көңіл-күй орнатуға ойындар ұйымдастыру. Жағымды жағдай орнату.
Амандасу жақсы көңіл күймен балаларды қарсы алу.
Кезекшілікке сайлау
Сурет салдырту
Көңіл күймен балаларды қабылдау
Кезекшілікке сайлау
Ауа райын бақылау


Жаттығулар кешені
Таңғы ас Ойын- жаттығу :
Сылдырлайды мөлдір су,
Мөлдір суға қолыңды жу.
Жуынсаң сен әрдайым,
Таза бетің, маңдайың.
Ойындар, ұйымдастырылған оқу қызметіне (ҰОҚ) дайындық Балалармен ұйымдастырылған оқу қызметін ұйымдастыруда ойындар және баяу қимылды ойын-жаттығулар
Шаттық шеңбері. Шаттық шеңбері. .
Мектепке дейінгі ұйым кестесі бойынша ұйымдастырылған оқу қызметтері 1.Сурет салу
«Құстар оралады. Торғай»
Мақсаты: Табиғаттағы маусымдық өзгерістер туралы көрінісін бекіту. Торғайдың сыртқы келбетін бағалай білуге үйрету. Құстарға деген сүйіспеншілікті арттыру.
2.Музыка
Ән күй тыңдау.
«Самал»
Дауыс пен есту қабілетін дамытуға арналған жаттығулар.
«Әлди-өлди» қазақтың халық әні.
Ән айту.
«Әй-өй, ата!»
Музыкалық және ритмикалық кимыл қозғалыстар.
«Қызықты ат жарысы»
Ойындар,хороводтар.:«Отара»«Гүлдер»
Мақсаты: Ән күй тыңдау. Қазақтың ұлттық аспабының өзіндік тембрлік дыбысталуымен таныстырып, жалпы сезімдік мәнерін ғана емес, сонымен қатар, мәнерлі дауыс ырғағын ажырату Дауыс пен есту қабілетін дамытуға арналған жаттығулар. Сыпайы ән айтуды үйрету. Ән айту. Әннің сипатын қабылдау, дауысын дұрыс келтіріп орындау, Ән күй тыңдау. «Самал» Е. Хусаинова Дауыс пен есту қабілетін дамытуға арналған жаттығулар. «Әлди-өлди» қазақтың халық әні. Ән айту.
ырғақтық бейнесі мен динамикасын дәл беру, әннің кіріспесін, басын, қайырмасын ажырату. Музыкалық және ритмикалық кимыл қозғалыстар. Музыка әуеніне қарай әртүрлі қимылдарды, түрлі ырғақпен орындау: ырғақты жүру, жеңіл жүгіру, тез және ырғақпен секіру, шыр айналу. Ойындар,хороводтар. Музыкаға сәйкес түрлі қимылдарды орындау.
3.Ағылшын тілі
«Spring»
Aims: To teach children to speak about a spring 1.Сауат ашу
«Т т дыбысы және әрпі»
Мақсаты: Өткен дыбыстарды қайталау, зейінін бақылау, дыбыс пен әріпті ажырата білуге үйрету. Кеспе әріптерден буын, сөз, сөйлем құрату. Т дыбысы бар сөздерге дыбыстық талдау жасай білуге үйрету.
Ойлау, есте сақтау қабілеттерін арттыру, сөздік қорларын молайту, қызығушылығын, белсенділігін дамыту, сауатты жазуға баулу.
Әдептілікке, еңбексүйгіштікке тәрбиелеу
2.Ағылшын тілі
«Spring»
Aims: To teach children to speak about a spring
3.Аппликация
«Ұлттық ою-өрнек»
Мақсаты: Балаларды қазақтың ұлттық ою-өрнегімен таныстыру.
Балалардың көркемдік талғамын қалыптастыру.
Әсемдікті сезіне білуге тәрбиелеу.
4.Өзін-өзі тану
«Менің сүйікті балабақшам»
Мақсаты: Балабақшаға деген сүйіспеншілік сезімдерін дамыту.
1.үлкендердің еңбегін бағалауға үйрету. 2.балабақшаға деген мақтаныш,құрмет сезімдерін дамыту. 3.Айналасындағы адамдарды жақсы көруге,құрметтеуге тәрбиелеу.
5.Дене шынықтыру
(негізгі қимылдар)
1.“Карлосан және бала”
2.“Олимпиада жарысы”
3.Оң\сол жақ бүйірмен секіру.Төрт аяқпен гим. орындықтын үстінен еңбектеу.
Мақсаты: Балаларды акробатикалық жаттығуларға жаттықтыру. Гим.қабырғаға мінуге жаттықтыру. Дөңгелектен дөңгелекке секіруден жаттықтыру. Гим.орындықта ішімен өрмелеуге қайталау. Гим. орындыкта еңбектеуді, балаларды екі-екіден жүруді және жугіруді жаттықтыру. Балаларды биіктікке секіруге үйрету.
Серуенге дайындық Киіну: реттілік, серуенге шығу
Серуен:
Балалардың серуенге қызығушылығын туғызу; серуенге ойын материалдарын таңдау; балалармен жеке әңгімелесу.
1.Серуен №16

2.Серуен №8

Серуеннен оралу Балалардың реттілікпен киімдерін шешіп, жинастыруы, қолдарын жуу .
Түскі ас Балалардың назарын тағамға аудару ; мәдениетті тамақтануға баулу бойынша жеке жұмыс; әдеп ережесі.
Ұйқы Балалардың тыныш ұйықтауына жағымды жағдай жасау.
Біртіндеп ұйқыдан ояту, шынықтыру шаралары Жалпақ табандылықтың алдын алу мақсатында ортопедиялық жол бойымен жүру.
Білімді кеңейту және мәдени-гигеналық дағдыларды орындау.
Ойын- жаттығу :
Сылдырлайды мөлдір су,
Мөлдір суға қолыңды жу.
Жуынсаң сен әрдайым,
Таза бетің, маңдайың.
Бесін ас Балалардың назарын тағамға аудару ; мәдениетті тамақтануға баулу бойынша жеке жұмыс
Ойындар, дербес әрекет


Баланың жеке даму картасына сәйкес жеке жұмыс Үстел-үсті ойындар,
пазл,мозайка Сюжетті-рөлдік ойын
«Отбасы»
Ірі құрылыс материалдарымен және конструкторлармен ойындар.
Суретті кітапшаларды бояу, пазлдар, мозаикалармен және т.б. ойындар
ертегі оқып беру;
үстел үсті театры және т.б.

Жыл мезгілі туралы әңгімелесу
«Көктем»(сурет қарастыру)
Мақсаты: :қарапайым сұрақтарға жауап беруге үйрету.

Жеке жұмыс:
Мақал-мәтелдар жаттау Әңгіме құрастыру «Ойыншығың туралы әңгімелеп бер»
Мақсаты: баланың сөздік қорын сүйікті ойыншығының атауларын білдіретін сөздермен байыту.

Жеке жұмыс:
Логикалық есептер шығаруға үйрету. Ертегіні мазмұны бойынша қойылым:
Арыстанмен тышқан
Д/о: Үйге не қажет
Қ/о: «Ұшады, секіреді, жүзеді.

Жеке жұмыс:
Математикадан дәптермен жұмыс. (математикалық есептер) Жыл мезгілі туралы әңгімелесу
Мақсаты::қарапайым сұрақтарға жауап беруге үйрету.

Жеке жұмыс:
Көктем туралы тақпақтар жаттау Дидактикалық ойын
«Мынау қай пішін?»
Мақсаты:Геометриялық пішінді сипалап анықтау арқылы айта білу. түсті қабылдауды және қолдың ұсақ моторикасын дамыту.

Жеке жұмыс:
Жұмбақтар шешу

Серуенге дайындық Киіну: серуенге шығу.
Серуен Серуенге қызығушылық туғызу. Балалармен жеке әңгімелесу: «Ойыншығыңа есім қой», « Кімнің үйінде мысық бар?» және т.б.
Кешкі ас Балалардың назарын тағамға аудару; мәдениетті тамақтануға баулу бойынша жеке жұмыс.
Балалардың үйге қайтуы Балаларға үйде ертегі оқып беру туралы айту Ата-аналарға арналған кеңес: «Біздің балаларымыздың қауіпсіздігі»



ЦИКЛОГРАММА
Бір аптаға (26-30 наурыз 2018 ж.)
Петропавл қ. МКҚК «Ақ бота» бөбекжайы- бақшасы» Ересектер тобы
Өтпелі тақырып «Қазақстан халықының салттары мен дәстүрлері»
Күн тәртібі Дүйсенбі Сейсенбі Сәрсенбі
Бейсенбі
Жұма

Балаларды қабылдау
Ата-аналармен әңгімелесу

Ойындар (үстел үсті, саусақ және т.б. )

Таңертеңгі гимнастика (5 мин) Тәрбиешінің балалармен қарым-қатынасы: балалардың сүйікті ойыншығы туралы жеке әңгімелесу, қарым-қатынас және көтеріңкі көңіл-күй орнатуға ойындар ұйымдастыру. Жағымды жағдай орнату.
Үстел үсті, саусақ және т.б. ойындар. Құрылыс ойындары
«Үй жиһаздары»,
«Қуыршақтарға үй құрастырамыз». Балаларды жақсы көңіл-күймен қарсы алу. Жеке баламен жұмыс.
«Артық затты тауып ата». Еңбек:
Кезекшілер жуылған ойыншықтарды орналастыруға көмектесу.
Үстел үсті, саусақ және т.б. ойындар.
Жаттығулар кешені
Таңғы ас Ойын- жаттығу :
Сылдырлайды мөлдір су,
Мөлдір суға қолыңды жу.
Жуынсаң сен әрдайым,
Таза бетің, маңдайың.
Ойындар, ұйымдастырылған оқу қызметіне (ҰОҚ) дайындық Балалармен ұйымдастырылған оқу қызметін ұйымдастыруда ойындар және баяу қимылды ойын-жаттығулар
Шаттық шеңбері. Шаттық шеңбері. Шаттық шеңбері. Шаттық шеңбері.
Мектепке дейінгі ұйым кестесі бойынша ұйымдастырылған оқу қызметтері 1.Сурет салу
«Түскиіз,сырмақ»
Мақсаты: Кілемше бейнесін жасай отыра тіктөрбұрыштарына ою элементтерін орналастыра білу дағдысын бекіту
2.Музыка
Ән күй тыңдау.:
«Гүлдерайым»
Дауыс пен есту қабілетін дамытуға арналған жаттығулар.
«Мен ән айтамын»
Мақсаты: Ән күй тыңдау. Шығармалардың эмоционалдық мазмұнын, олардың сипатын, көңіл күйін, әсерлі реңктерін ажырату Дауыс пен есту қабілетін дамытуға арналған жаттығулар. Жеке және хормен ән айту, дыбысталуын созып, дауыс ырғағын таза келтіріп айту дағдыларын қалыптастыру. Ән айту. Ансамбльде ән айтуға, өлеңді бір мезгілде бастап, қатар аяқтауға, музыкалық фразалардың арасында дем алуға үйрету ұғындыру. Би. Мерекеге дайындалған биді қайталау және түзету Ойындар,хороводтар. Балаларды шеберлікте, шығармашылықпен, өзін-өзі бағалаумен, шешімдерді өз бетімен қабылдау қабілетін дамыту
3.Ағылшын тілі
«Traditions and customs of Kazakhstan people»
Aims: To teach children to speak about a traditions of Kazakh people 1.Сауат ашу
«У у дыбысы және әрпі»
Мақсаты: У әрпін таныстыру, у әрпі бар сөзді оқуға, жазуға үйрету. Сөздік қорларын дамытып, көркем жазуға баулу. Балалардың ауызекі сөйлеу тілдерін, ойын дамыту. Дыбыстық талдау жасауға, үйрету.
2.Ағылшын тілі
«Traditions and customs of Kazakhstan people»
Aims: To teach children to speak about a traditions of Kazakh people
3.Аппликация
«Үйрек балапандарымен»
Мақсаты: Үй құстарын ажырата білуге үйрету; бүктеу әдісі арқылы бірнеше кескінді бірден қию әдісін меңгерту; ойын арқылы қол, саусақ қимылдары мен көркемдік талғамдарын дамыту; үй құстарына қамқорлық көрсетуге тәрбиелеу.
4.Өзін-өзі тану
«Табиғат-Ана»
Мақсаты:Табиғатқа қамқорлық жасау туралы түсініктерін кеңейту.
1. «қамқорлық»туралы түсініктерін кеңейту. 2.жағымды қарым-қатынас дағдыларын дамыту. 3туған жердің табиғатына деген сүйіспеншілікке тәрбиелеу
5.Дене шынықтыру
(негізгі қимылдар)
1.Арқан үстімен жүру. Еденде ішімен өрмелеу.
2.“Жайлауға саяхатқа бару.”
3.Гим.қабырғаға міну және түсу. Арқан үстімен жүру.
Мақсаты: Арқан үстімен жүруге үйрету. Алақан және табанын көмегімен, еденде ішімен өрмелеуге жаттықтыру. Заттар арасымен жүгіруге жаттықтыру. Тепе-теңдікті сақтауға үйрету. Гимнастикалық қабырғаға мінуге және түсуге жаттықтыру. Арқан устінен жүруге жаттықтыру.
1.Математика
«Заттарды салыстыру. 0-10 сандары. Шамаларды салыстыру»
Мақсаты: Балаларға сандарды салыстыруға үйрету. «>», «<» таңбаларымен таныстыру және шартты өлшем бойынша заттардың биіктігі мен ұзындығын, түсін, пішіні бойынша салыстыру дағдыларын қалыптастыру.
2.Сөйлеуді дамыту
«Біз де ойнаймыз»
Мақсаты: Ертегі мазмұнын айтуға үйрету ; балаларға берілген дыбысқа сөз ойлату , ой- өрісін кеңейту , есте сақтау қабілетін дамыту ; туған жердің табиғатына қамқор бола білуге тәрбиелеу .
3. Қауіпсіздік тәртібі негіздері
«Табиғат тіршілік нәрі»
Мақсаты: Балалардың табиғат жайлы білімдерін бекіту. Адам,өсімдік,жануарлар өмірі,табиғат сыйы туралы мәлімет беру.
4.Дене шынықтыру
(негізгі қимылдар)
1.Арқан үстімен жүру. Еденде ішімен өрмелеу.
2.“Жайлауға саяхатқа бару.”
3.Гим.қабырғаға міну және түсу. Арқан үстімен жүру.
Мақсаты: Арқан үстімен жүруге үйрету. Алақан және табанын көмегімен, еденде ішімен өрмелеуге жаттықтыру. Заттар арасымен жүгіруге жаттықтыру. Тепе-теңдікті сақтауға үйрету. Гимнастикалық қабырғаға мінуге және түсуге жаттықтыру. Арқан устінен жүруге жаттықтыру.

1.Жаратылыстану
«Көрікті көктем»
Мақсаты: Көктем мезгілі туралы балаларға түсінік беру. Көктем мезгілінің ерекшеліктерімен таныс тыра отырып, дүниетанымын кеңейту. Табиғатты сүюге тәрбиелеу.
2.Орыс тілі
«Традиции и обычаи народов Казахстана»
Цель: Образовательные – дать детям представление о традициях и особенностях быта казахского народа. Активизировать и пополнять словарь детей.
Развивающие – развивать словесно-логическое мышлени, воображение, переключаемость внимания, связную рчь, умние систематизировать и применять свои знания в практике речевого общения на русском языке, согласовывать речь с движениями;
Воспитательные - способствовать культурному воспитанию, прививать дошкольникам уважение к культуре казахского народа.

3.Құрастыру
«Тұқым салатын қағаз қапшық»
Мақсаты:
4.Музыка
Ән айту. «Жан анам»
«Қыз-Қызғалдақ» ,«Сәби тілек»
Ойын;«Қыз куу»
Мақсаты: Ән күй тыңдау. Шығармалардың эмоционалдық мазмұнын, олардың сипатын, көңіл күйін, әсерлі реңктерін ажырату Дауыс пен есту қабілетін дамытуға арналған жаттығулар. Жеке және хормен ән айту, дыбысталуын созып, дауыс ырғағын таза келтіріп айту дағдыларын қалыптастыру. Ән айту. Ансамбльде ән айтуға, өлеңді бір мезгілде бастап, қатар аяқтауға, музыкалық фразалардың арасында дем алуға үйрету ұғындыру. Би. Мерекеге дайындалған биді қайталау және түзету Ойындар,хороводтар. Балаларды шеберлікте, шығармашылықпен, өзін-өзі бағалаумен, шешімдерді өз бетімен қабылдау қабілетін дамыту 1.Мүсіндеу
«Қуыршақ»
Мақсаты: Сазбалшықпен жұмыс істей білуге үйрету,сәнді өнерге баулу;қол,саусақ моторикасын дамыту;ұлттық құндылықтарды бағалай білуге тәрбиелеу,эстетикалық сезімдерін қалыптастыру.
Серуенге дайындық Киіну: реттілік, серуенге шығу

Серуен:
Балалардың серуенге қызығушылығын туғызу; серуенге ойын материалдарын таңдау; балалармен жеке әңгімелесу.
1.Серуен №11

2.Серуен №20

3.Серуен №13

4. Серуен №2

5. Серуен №18

Серуеннен оралу Балалардың реттілікпен киімдерін шешіп, жинастыруы, қолдарын жуу .
Түскі ас Балалардың назарын тағамға аудару ; мәдениетті тамақтануға баулу бойынша жеке жұмыс; әдеп ережесі.
Ұйқы Балалардың тыныш ұйықтауына жағымды жағдай жасау.
Біртіндеп ұйқыдан ояту, шынықтыру шаралары Жалпақ табандылықтың алдын алу мақсатында ортопедиялық жол бойымен жүру.
Білімді кеңейту және мәдени-гигеналық дағдыларды орындау.
Ойын- жаттығу :
Сылдырлайды мөлдір су,
Мөлдір суға қолыңды жу.
Жуынсаң сен әрдайым,
Таза бетің, маңдайың.
Бесін ас Балалардың назарын тағамға аудару ; мәдениетті тамақтануға баулу бойынша жеке жұмыс
Ойындар, дербес әрекет


Баланың жеке даму картасына сәйкес жеке жұмыс Қ/о: «Бір, екі, үш жүгір» Үстел-үсті ойындары
Ойын: «Сөз ойла, тез ойла» Қ/о: «Бағдаршам» С/о: «Қонақты қарсы ал»
Мақсаты: Балалар қонақ келгенде қалай құрметтеп қарсы алуын үйренеді.
Үстел-үсті ойындары
Ойын: «Сөз ойла, тез ойла»
Д/ойын: № 5
Ойын: «Тәулік бөліктерін ата»

Жеке жұмыс:
Балалармен әріптерді қайталау «Жалауды құлатпа»
Д/о: Құстарды ажыратып тиісті орнына қой

Жеке жұмыс:
Логикалық есептерді шығару
Әңгіме құрастыру
«Үй жануарлары туралы әңгімелеп бер»

Жеке жұмыс:
Дұрыс және кері санауды қайталау
Д/о: № 9
Қ/о: «Ұшады, секіреді, жүзеді.

Жеке жұмыс:
Балапан дәптерімен
жұмыс
Д/о: № 2

Жеке жұмыс:
Дұрыс және кері санауды қайталау

Серуенге дайындық Киіну: серуенге шығу.
Серуен Серуенге қызығушылық туғызу. Балалармен жеке әңгімелесу: «Ойыншығыңа есім қой», « Кімнің үйінде мысық бар?» және т.б.
Кешкі ас Балалардың назарын тағамға аудару; мәдениетті тамақтануға баулу бойынша жеке жұмыс.
Балалардың үйге қайтуы Ұялы телефонды ұзақ уақыт бойы ұстамауын қадағалау туралы әңгімелесу Ата-аналарға арналған баяндама: «Денсаулығы сәбидің қуанышы
әр үйдің»
Балалардың тәртібі туралы әңгімелесу «Ата-аналарға арналған экологиялық газет»
Ата-анларға балаларымен көп әңгімелесу туралы сөйлесу
Категория: Дошколенок | Добавил: Айсулу (05.04.2018) | Автор: Дюсембаева Айсулу E
Просмотров: 2977 | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
Добавлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи.
[ Регистрация | Вход ]