Главная » Статьи » ИЗО и черчение |
ТВОРЧЕ ІГРОВЕ ЗАЙНЯТТЯ "НЕВІДОМЕ ПРО ВІДОМЕ - РОЗКАЖИ КАЗКУ ЗВУКАМИ"
фахівець першої категорії. Мета: використовуючи гру розвивати звукові відчуття за допомогою звукового супроводу з метою розширення теоретичних, практичних знань і методів в області музейної діяльності; взаємодія незрячої людини із зрячим в спілкуванні і співпраці. Устаткування: записи різних звуків. План зайняття: 1. Організаційний момент. 2. Формування міні-груп. 3. Робота в групах. 4. Гра звуків "Ріпка" і "Колобок". 5. Прослуховування запису звуків. Активація основних знань : Як бачить зряча людина світ незрячої людини : 1. Вимикаємо світло. 2. Презентація "Як бачать люди з порушенням зору". 3. Як бачить світ незрячий - використання підлягаючих зберіганню аналізаторів : тактильне відчуття, нюх, слух, смакові відчуття. 1. Організаційний момент: - Добрий день! Я дуже рада бачити вас усіх сьогодні. Ми з вами познайомимося з дивовижним і незвичайним світом відчуттів незрячих людей - "Невідоме про відоме". Ми вирушаємо з вами в незвичайну подорож по знайомих казках нашого дитинства "Ріпка", "Колобок" і розповімо їх незвичним для вас способом - використовуючи звуки. Нам знадобляться дві команди. Одна команда готуватиме казку "Ріпка", а друга команда - казку "Колобок". Раджу командам брати участь злагоджено, дружно, допомагати один одному у виконанні цікавого завдання. 2. Робота в групах: Перше завдання. Вам потрібно вибрати, хто озвучуватиме усіх дійових осіб цієї казки : (Ріпка, дід, баба, внучка, Жучка, кішка, мишка); (Дід, баба, Колобок, заєць, вовк, ведмідь, лисиця). Друге завдання. Тепер придумайте звуки, які озвучуватимуть ваших героїв. (Учні придумують звуки, які характеризуватимуть героїв цієї казки). Завдання третє. Приготуйтеся! Ми зараз пограємо! Для казки "Ріпка" потрібні 7 учасників: 1. Ріпка. 2. Дід. 3. Баба. 4. Внучка. 5. Жучка. 6. Кішка. 7. Мишка. Для казки "Колобок" знадобиться теж 7 учасників. 1. Дід. 2. Бабка. 3. Колобок. 4. Заєць. 5. Вовк. 6. Ведмідь. 7. Ліса. Я зачитуватиму казку, а ви, хлопці повинні будуть вимовляти одні і ті ж слова придуманих вами звуків на слова про ваших героїв в тексті казки. Увага! Звукова казка групи "Ріпка"! (Педагог зачитує текст казки, де на слова: ріпка, дід, баба і так далі учасники групи говорять одні і ті ж слова, які вони придумали для озвучення своїх героїв). Тепер попрошу виступити нашу другою групу. І так звукова казка групи "Колобок"! Увагу я починаю зачитувати казку "Колобок", а ви вимовляєте одні і ті ж слова характеризуючи ваших героїв. (Учні другої групи озвучують свою казку). 3.Сказки звуками: Я раджу вам зараз закрити очі і зосередитися на звуках, які прозвучать. Слухайте уважно, ви повинні відгадати ті предмети, які прозвучать в цих звуках - Звук: Мишки, Кішки, Жучки, Внучки, Бабки, Дідусі, Ріпки. - Звук: Лисички, Ведмедя, Вовка, Зайца, Бабки, Дідуся, Колобка. (учні відгадують звуки і називаю предмети і героїв казок, хто відгадав - отримують побажання по брайлю і розшифровують його за допомогою абетки) 4.Відгадай казку по звуках: У нас є казка, яка має звуковий опис. Пропоную вам, послухати ці звуки, які відображають героїв цієї казки і відгадати її назву. (учні слухають звуки "Курка Ряба") 4.Подведение підсумків: Рефлексія з членами групи і обговорення, що нового вони дізналися. - Дорогі учні, що б ви запропонували для повноти сприйняття цих казок не використовуючи зір? (учні діляться своїми відповідями і пропозиціями). Спасибі всім велике за вашу активну роботу! Автор: Кубанська Наталія Володимирівна викладач образотворчого мистецтва Комунальний заклад "Харківський спеціальний учбово-виховний комплекс ім. В. Г. Короленка" Харківської обласної ради м. Харків, Україна. | |
Просмотров: 632 | |
Всего комментариев: 0 | |