Главная » Статьи » Английский язык |
Интегрированный урок по казахскому и английскому языкам в 6 классе по теме: "Менің Отбасым. Family Tree. Семейное Древо".
"Менің Отбасым. Family Tree. Семейное Древо". Сабақтың мақсаты: тіл үйрену қабілеттерін арттыру,қазақ және ағылшын тілінде айтылған сөздерді тыңдай білу, ұғыну, түсіну, сөйлесе білу, айту дағдыларын меңгерту. Міндеттері: Білімділік – өткен тақырыптар бойынша оқушыларға жан-жақты мәлімет беру, өзара сөйлесу негізінде оқушылардың шығармашылық қызметін ұйымдастыру. Дамытушылық: оқушыларды қазақ және ағылшын тілдерінде жатық сөйлеуге дағдыландыру. Жеке тұлғаны дамыту. Тәрбиелік: оқушыларды отбасын сүюге, мемлекеттік тілге құрмет пен Отанымызға деген сүйіспеншілікке тәрбиелеу. Пәнаралық байланыс: қазақ тілі, ағылшын тілі. Түрі: қайталау сабақ. Әдіс-тәсілі: жеке, жұппен, топпен. Оқыту формасы: ауызша, практикалық. Сабақтың барысы: І. Ұйымдастыру кезеңі. Амандасу, оқушыларды түгендеу. I. Организационный момент 1) Приветствие: Сәлеметсіз бе Жер ана, Сәлеметсіз бе Күн ана, Сәлеметсіз бе Қонақтар, Сәлеметсіз бе мұғалім, Сәлеметсіз бе достарым. Teacher:- Good morning, children! I’m glad to see you! How are you? - Good morning, good morning to you. Good morning, good morning. We are glad to see you. - Ал енді сабағымызды бастаймыз. Бүгінгі сабағымыз менің отбасым деп аталады. Енді сыныпты 2 топқа бөлеміз. Енді көңілімзді тақтадағы түймедақ гүліне бөлейік. 2) Речевая зарядка: Teacher: - Now let’s play with the game Flower. Come to the blackboard one by one and answer my questions in English or Kazakh. Әр топтан оқушы шығып , түймедақта жазылған тапсырманы оқиды. - Сен нешінші сыныпта окисың? -What’s your name? - Сен неше жастасың? - How are you? - Сен қайда тұрасың? - Where are you from? - Сенің фамилияң кім? - What’s your address? - Сенің анаң қандай жұмыс істейді? - Which class are you in? II. Основная часть урока Teacher:- Let’s divided into 2 groups and start our lesson. The first task is called «Gather a word» (Собери слово). 1 тапсырма мынау қима қағаздан сөздер құрастыру. Осы қима қағаздан 8 сөз құрастыру. АТА; ӘЖЕ; ӘКЕ; ШЕШЕ; АҒА; ІНІ; СІҢЛІ; ӘПКЕ: Каждой команде дается по 5 конвертов с разрезными буквами слов на казахском и на английском языках по теме «Моя семья». Задача каждой команды собрать все слова, при этом затратив меньше времени. Mother Children Father Sister Parents Uncle Aunt Son Brother Family 2 тапсырма. Келесі сайыс «Ойлан, тап» деп аталады. Мынау ұзын жолақтан отбасына байланысты сөздерді белгілеу. Teacher:- The second task is called « Snake » (Змейка). Командам предлагаются карточки со «змейкой» из которой они должны правильно выписать слова. Между словами есть лишние буквы, из которых вы должны составить слово. В «змейке» слова на двух языках. Необходимо как можно быстрее выбрать все слова и перевести их. ҰАТАFSONFӘКЕРMOTHERAGRANDFATHERLСІҢЛІЖPARENTSYӘЖЕҮBROTHERIШЕШЕ Ата son Әке mother Grandfather сіңлі Parents әже Brother шеше Teacher:- The next task is the text on audition. I will read the text and then you should answer right or wrong sentences by the text. Внимательно слушайте текст, затем выберите верные и неверные предложения к тексту. My name is Ann. I’m 10. I have a family. My family is large. I have a mother, a father, a sister, two brothers and me. My mother’s name is Olga. She is a teacher. My father’s name is Misha. He is a doctor. My sister’s name is Irina. She is a baby. She doesn’t go to school. My brothers’ names are Nick and Pete. They live in London. I love my family. 1. Ann has a large family. + 2. Her mother is a doctor. – No, Her mother is a teacher. 3. Her father’s name is Andrew – No, Her father’s name is Misha. 4. Her sister Irina doesn’t go to school. + 5. Her brothers live in Astana. – No, They live in London. 6. Ann is 12. - 7. 2. She has a mother, a father, two sisters, one brother. - 8. Her father’s name is Misha. + 9. Her father is a doctor. + 10. Her brothers live in London. + 4 тапсырма . Тыңдалым (Аудирование). Мен мәтінді оқимын . Мұқият тыңдаймыз. Осы мәтінге байланысты 5 сөйлем жазылған қағазды алып оқимыз. Мәтінді оқу. Менің шешем – сатушы. Ол дүкенде жұмыс істейді. Дүкен Абай көшесінде. Шешем азық-түлік сатады. Оның аты – Шолпан. Ол 32 жаста. Мен анама көмектесемін. Әкем - мұғалім. Ол мектепте жұмыс істейді. Мен 8 сыныпта оқимын. Дұрыс (правильно) – Дұрыс емес ( не правильно) 1. Менің шешем сатушы. + 2. Ол емханада жұмыс істейді. - 3. Шешем кітап сатады. - 4. Ол 32 жаста.+ 5. Әкем зауытта жұмыс істейді 6. Менің шешем кітапханашы. 7. Дүкен Школьная көшесінде 8. Оның аты - Айнаш. 9. Әкем мұғалім 10. Мен 8 сыныпта оқимын. 5 тапсырма - Диалог құрастыру. Teacher:- The third task is called complete the dialogue. Сен қай мектепте оқисың? ------------------------------------------------- Сен нешінші сыныпта оқисың? ------------------------------------------------- Сыныпта неше оқушы бар? ------------------------------------------------- Сен партада кіммен бірге отырасың? ---------------------------------------------- Бүгін қазақ тілі нешінші сабақ? ------------------------------------------------ Сабақ сағат нешеде басталады? ----------------------------------------------- 1- Hello! My name is Misha. And what’s your name? - ______________________ . 2- Are you from Great Britain? - _____________________________ . 3- I’m from Russia. - _______________ . 4- I’m ten. And you? - ______________. 5- I am in class 5. Which class are you in? -__________________ . - Good bye. - __________________ 6 тапсырма Мына сөздерді аудар, осы сөздермен осы шақта сөйлем құрастыр: Играть Слушать Кушать Помогать Работать Мына сөздерді аудар, осы сөздермен өткен шақта сөйлем құрастыр: Пить Слушать Играть Помогать Отдыхать Teacher:- The next task. I’ll give you 5 adjectives and you must make 5 sentences using these adjectives and the words «family». Tall Clever Beautiful Strict Small. III. Защита мини-проектов –Генеологическое Древо. «Даналық ағашы» Оқушылар өз жобасын қорғайды. Teacher:- Let’s check your home task. Your home task was to make The Family Tree and tell us about your relatives. Резервное упражнение. -Let’s remember the theme Possessive Pronouns. Come to the blackboard and write down the word MOTHER using these pronouns. Мына сөздерді тәуелде: Аға, іні. Мына сөздерді тәуелде. Менің ағам. Біздің ағамыз. Сенің ағаң. Сендердің ағаларың. Сіздің ағаңыз. Сіздердің ағаларыңыз. Оның ағасы. Олардың ағалары. Менің інім. Біздің ағамыз. Сенің інің Сендердің інілерің. Сіздің ініңіз Сіздердің інілеріңіз Оның інісі. Олардың інілері. Сабақты қорытындылау. Не білдік? Неге үйрендік? Мақсатқа жеттік пе? IV. Итог урока. -As a result of our lesson let’s sing a song ӘН«Әрқашан күн сөнбесін» May there always be sunshine . - Dear children. I am glad to see that you were very active at our lesson. Thank you for your attention and your work. I put you next marks: The lesson is over good-buy! | |
Просмотров: 1193 | |
Всего комментариев: 0 | |