Главная » Статьи » Казахский язык и литература |
Мамандық. – да,де, та, те,
Сабақтың тақырыбы: .Мамандық. – да,де, та, те, Мақсаттары : Білімділік Оқушылардың сөздік қорын толықтыру,мәтінмен таныстыру,жаңа сөздермен жұмыс жүргізу ,сөйлем құрастыру, грамматикалық тапсыр. орындау Дамытушылық:Тілдік қорларын кеңейте отыра , есте сақтау қабілетін дамыту. Тәрбиелік : Қазақ тіліне деген қызығушылығын артыру Көрнекті құралдар:Сөздер,суреттер, жаттығулар. Сабақ түрі:аралас Әдіе-тәсілдер: Сөздерді оқыту, түсіндіру,аударма, мәнерлеп оқу. Сабақ барасы: 1.Ұйымдастыру кезеңі 1.Сәлемдесу 2. Сынып кезекшісінің мәліметі 3.Сыныпты түгендеу 4. Сұрақ – жауап 2.Үй жұмысын тексеру. - Балалар өткен сабақты еске түсірейік .- Қазақ тіліне тән дыбыстарды кім айтады? – Сенің отбасың қандай? Отбасың неше адамнантұрады ? «Менің отбасым» тақырыбында әңгімеле? 3.Жаңа сабақ : «Мамандық» оқушылар презентацияны көріп сұрақтарға жауап береді. Сабақта жақсы жұмыс істеп отырған балаға (асық,фишка беріледі) 1.Мақсатымыз – мына сөздерді дұрыс айтуға, дұрыс жазуға үйрену.- Балалар , өскенде сен кім болғың келеді? Сенің анаң кім болып жұмыс істейді? Әкең ше ? Олардың мамандығы қандай? -Саған ұнай ма? –осындай сұрақ қоя отыра , бүгінгі сабақпен танысайық. Яғни , мамандық сөзінен Бірнеше сөз шығарып көрейік. Мысалы: ақ,дана,ана, дақ,қан. Сөздікпен жұмыс: мұғалім - учитель Дәрігер – врач Ұшқыш – летчик Сатушы – продовец Зейнеткер – пенсионер – осы сөздерден сөз тіркесін жасап және сөйлем құрап көрейік. Мысалы : сатушы болам,аурухана қызметкері, Менің анам дәрігер. Дәптермен жұмыс: мүғалім – дәріхана , дәрігер – аурухана, саушы – дүкен, ұшқыш -әуе компаниясы. Менің анам мектепте мұғалім болып жұмыс істейік. Атам мен әжем – зейнеткер.мен мектепте оқушымын. Ойын: Мамандық-оқушылар екі топқа бөлініп,диалог құрастырып ойын ойнайды. 4.Аударма жұмыс . Берілген мәтінмен жұмыс , яғни мәтінді мәнерлеп оқып , аудару . Қасыңдағы жұппен жұмыс жасау. 72 беттегі мәтінді оқып ,аударайық. 5 Грамматикалық тақырыпты еске түсіру .-да, -де,-та,-те,-на,-не – жалғауларына мысалдар келтіріңдер. Тақтада жұмыс, бір баланы тақтаға шығару. Мысалдар: асхана – да, мектеп – те , дүкен – де, қыс – та – деген сөздер қандай сұрақтарға жауап береді? Дауысты дыбыс Дауыссыз дыбыс қатаң жіңішке үнді (сонорные) ұяң (глухие) (звонкие) к,қ,т,ш,с,ң, ш, жуан (мягкие) ә,ө, ү,і,е. М,н , ң ,р,л, б,в,г,ғ,д,ж ш, ,ч,х (твердые ) й,һ,у,п,ф, а,ы,ұ,о. кейде жуан, кейде жіңішке у,и,я,(э,ю,е) Мысалдар: ма-қа-ла, ә-ліп-пе, өз мысалдарңды келтір. Сергіту сәті:Аппақ ,аппақ , қар аппақ, Қар жамылған дала аппақ. Қырау – қырау тал аппақ, Айналаның бәрі аппақ. 6 Сабақты қорытындылау: - Балалар бүгін біз қандай тақырып өттік? Сен кім болғың келеді? Қандай мамандықты таңдайсың? Сенің анаң кім болып істейді? Сергіту сәті:Аппақ ,аппақ , қар аппақ, Қар жамылған дала аппақ. Қырау – қырау тал аппақ, Айналаның бәрі аппақ. 7.Рефлексия: - Балалар бүгінгі сабақ ұнады ма? Енді , «сен маған , мен саған» ойыны арқылы бір –бірімізге сұрақ қойып , аяқтаймыз. 8 . Үйге тапсырма: Өлеңді жаттау , мамандық туралы әңгімелеу, сөздерді жаттау. 9.Бағалау. | |
Просмотров: 1596 | Комментарии: 1 | |
Всего комментариев: 1 | |
| |