Главная » Статьи » Казахский язык и литература |
Қос сөздер, олардың жазылуы
Сабақтың мақсаты Қос сөздер туралы түсінік беру, мысалдар келтіру, ережемен танысу, жаттығулар орындау, ұйымшылдыққа баулу. Күтілетін нәтиже Оқушылар сыни тұрыдан ойлай алады, диалог құрастыра отырып, біріккен сөздерді меңгереді, ережемен танысады, мысалдар келтіреді, ұйымшылдыққа баулу. Сабақтың түрі, әдіс-тәсілдер. Өзара оқыту, Блум өлшемдеріне сай сұрақтар қою, Өзара бағалау,Сұрақ-жауап Ресурстар Бейнеролик, үлестірмелі қағаздар, оқулық, доп, жұмбақтар. № Уақыт Мұғалімнің іс-әрекеті Оқушының әрекеті Қалыптасқан дағдылар Бағалау Ресурстар 1 5мин Ұйымдастыру кезеңі 1. Сәлемдесу. Оқушыларды түгелдеу. «Жүректен жүрекке» әдісі арқылы жүргіземін. 2. Қорапша ішіндегі сары, қызыл, түсті түстер арқылы оқушыларды екі топқа біріктіремін. 1. Оқушылар сәлемдеседі. Оқушылар бір-бірлеріне,ата-анасына, туған – туысқандарына жақсы тілектерін стикерлерге жазады. Оқушылар екі топқа бірігеді. Оқушылар ынтымақтастық атмосферасын қалыптастырады. Жүрек бейнесіндегі шарлар Қорапша,сары, қызыл, түсті түстер 2 Сабақтың барысы 3 5мин Үй тапсырмасын сұрау:Білу: Ой – қозғау. « Доп лақтыру » әдісін пайдаланамын Үйге берілген тапсырма бойынша әр бір топ допті лақтырып, бір-бірлеріне сұрақтар қою арқылы жауап алады. 1.Сөйлем дегеніміз не? 2.Сөйлем мүшелері дегеніз не? 3.Бірыңғай мүшелердің тыныс белгілерін ата? 4.Қыстырма сөздер дегеніміз не? 5.Жуық, мәндес сөздердің ережесін айт? 6.Тұрақты сөз тіркесіне мысал келтір? Оқушылар бір-бірлерін смайликтер арқылы бағалайды. Оқушылар уақытты есептей отырып, берілген сұрақтарға жуап береді. Доп Смайликтер 4 7мин Түсіну: Оқулықпен жұмыс.Ережемен танысады, мысалдар келтіру. Екі сөздердің қосарланып айтылуынан жасалған сөздерді қос сөздер дейміз.М.ата-ана, кәрі-жас. Интербелсенді тақтадан пайдаланып ,жаңа тақырыптың ережесімен танысады.Мысалдар келтіреді. Ережені түсінеді, мысалдар келтіреді. Акт Смайликтер 5 8мин 3мин Қолдану:. 1-жаттығу ауызша орындау. Күрделі сөздерді оқып, мағынасын түіндіру. «Сергіту сәті» Қара жорға. Жаңа тақырып мәтіні бойынша бір-біріне сұрақ қойып жауап алады. 1-жаттығуды ауызша орындайды.Күрделі сөздердің қалай жасалатынын түсіндіреді.. Интербелсенді тақтадан видеороликті тамашалатып, бірге сергіту жаттығуын орындадық. Айтылым әрекетін жасайды. Оқушылар бір-бірлерін смайликтер арқылы бағалайды Акт 6 5мин Талдау кезеңі : 2-жаттығу Сөйлемдерді көшіріп жазу, қос сөздерді ажырату 3-жаттығу Суретпен жұмыс. 4-жаттығу Жаңылтпашты жаттау, жазу. 2-жаттығу сөйлемдерді көшіріп жазады, қос сөздердің астын сызады.Қос сөздің біріккен сөзден қандай айырмашылығы бар ? 3-жаттығу Суретке қарап заттардың атауларын қос сөзбен айтады. Осы сөздерді құрастырып, сөйлемдер құрастырып жазады. Тақтамен жұмыс. 4-жаттығу Жаңылтпашты жатқа жазады. Қос сөздерді тауып, астын сызады. Тыңдалым, айтылым әрекетін жүзеге асырады. Смайликтер 7. 6мин Жинақтау:5-жаттығу сөздердің мағынасына қарай өзара үйлесімді сөздермен тіркестіріп жазу. 5-жаттығуды жазады,мағынасына қарай өзара үйлесімді сөздермен тіркестіріп, қос сөз жасайды.Ол сөздердің жеке тұрғандағы мағынасымен салыстырады.. Оқушылар өтілген тақырып бойынша тапсырмалар орындайды. Смайликтер 8. 2мин 2мин Бағалау. Үйге тапсырма. 6-жаттығу . Оқушылар бір-бірлерін смайликтер арқылы бағалайды. Оқушылар бір-бірлерін смайликтер арқылы бағалайды Смайликтер оқулық 2мин Рефлексия: Оқушылар стикерлерге берілген сауалдар төңірегінде ішкі сезімдерін жазады. Кері байланыс парағы | |
Просмотров: 1379 | |
Всего комментариев: 0 | |