Главная » Статьи » Казахский язык и литература |
Біздің мектеп.
қазақ тілі мен әдебиеті пәнінің мұғалімі Рысқалиева Нұрсұлу Сабақтың тақырыбы: Біздің мектеп. Сабақтың мақсаты: Білімділік: Тақырып бойынша өз ойын жеткіще білуге жаттықтыру және сұрақты дұрыс түсініп, жауап беруге баулу. Дамытушылық: Көмекші есімдерді орынды қолдана білуге жаттықтыру, а және ә дыбыстарының айтылуы, жазылуы нормаларын пысықтау. Тәрбиелік: Мектептің, білімнің өмірдегі, қоршаған ортадағы басты рөлін оқушының санасына берік орнату мақсатында тәрбиелік жұмсытар жүргізу. Сабақтың барысы: І. Ұйымдастыру кезеңі. ІІ. Сабақтың мақсатын барысын түсіндіру. ІІІ. Сабақты бекіту. ІV. Үйге тапсырма. 1. Аталған тақырып бойынша 1-тапсырмадағы сұрақтар арқылы өз сыныбы, мектебі туралы әңгіме. 2. Өткен жылығы Ж.Қалжанованың өлеңін қосымша берілген тапсырма бойынша оқушының қисынды ойлау қабілетін жетілдіру мақсатында 2-тапсырманы орындау. 3. Күн атауларын, уақыт өлшемдерін еске түсіруарқылы 3-тапсырманы айтылым әрекетінде орындату. 4. Көмекші етістіктерді еске түсіріп, 4-тапсырманы жазбаша орындау. 5. Дауысты а-ә дыбыстарын айтылуда және жазылуда айырту мақсатында екі дыбысқа берілген сөздермен өз бетінше 5-тапсырма бойынша жұмыс жасату, үлгі эталонын ұсыну. Ү л г і э т а л о н ы дәптер, әдемі, сәлем, кітап, әже, иәэ 6. «Иә, жоқ» сөздерін меңгерту мақсатында сұрақ-жауап жасау арқылы 6-тапсырманы орындату. V. Сабақты бекіту. VІ. Үйге тапсырма беру. 2-сабақ Сабақтың тақырыбы: Менің отбасым. Сабақтың мақсаты: Білімділік: Өзі, өз отасы туралы айта білуге машықтандыру. 2-сыныпта алған білімдерін жаңғыртып, сөйлесу әрекетіне жетелейтін тіл бірліктерін қолдану арқылы тілдесім әрекетіне баулу. Дамытушылық: Байланыстырып сөйлеу дағдысын және қисынды ойлау қабілеттерін дамыту. Білімге деген оқушының ынтасын ояту. Тәрбиелік: Үлкенді сыйлауға, дұрыс қарым-қатынас жасай білуге баулу. Сабақтың барысы: І. Ұйымдастыру кезеңі. ІІ. Сабақтың мақсатын барысын түсіндіру. ІІІ. Сабақты бекіту. ІV. Үйге тапсырма. 1. Сөздік жұмысын қайталап алып, 1-тапсырмадағы диалог арқылы айтылым әрекетін жандандыру. Тапсырманы жазбаша да жалғастыруға болады. 2. Оқушылардың тілдесім әрекетін жандандыру мақсатында 2-тапсырмадағы көп нүктенің орнына керекті сөздерді қою арқылы жұмыс жасату. 3. Оқушылардың қисынды ойлау қабілетін жандандыру үшін І және ІІ жақтарда аудармалық жұмыс жасату арқылы айтылым әрекетін шыңдау. 4. 4-тапсырмадағы сұрақ-жауап арқылы оқушыларды сұрақ қоя білу әрекетіне баулу. Әр оқушының өз атасы туралы айтып беруін талап ету. 5. Әдептілік сауаттылығын бекіту мақсатында 5-тапсырманы ауызша орындату. Тапсырманы жеке-жеке әр оқушыға қайталату. 6. Грамматикалық тапсырманы қайталау үшін 6-тапсырманы ауызша және жазбаша орындату. Ережені оқушылардың есіне салып, өздеріне айтқызу. 3-сабақ Сабақтың тақырыбы: Менің киімдерім. Сабақтың мақсаты: Білімділік: 2-сыныпта оқушылардың алған білімдерін бекіту. Ойын арқылы оқушылардың дене мүшелерінің атауларын қайталатып, меңгерту. Ұ және ү әріптерін орынды қолдануды үйрету. Тәрбиелік: Дене мүшелерін әрқашан таза ұстауларына, салауатты өмір салтын қалыптастыруға баулу. Тазалық тақырыбына тәрбиелік мәні бар әңгіме жүргізу. Дамытушылық: Оқушылардың қисынды ойлау қабілетін дамыту. Не істеді? деген сұраққа дұрыс жауап беруге баулу. Сабақтың барысы: І. Ұйымдастыру кезеңі. ІІ. Сабақтың мақсатын барысын түсіндіру. ІІІ. Сабақты бекіту. ІV. Үйге тапсырма. 1. 1-тапсырмадағы мәтін бойынша айтылым әрекетіне жұмыс жасату. Тапсырманы барлық оқушыларға орындату. 2. ІІ жақта сөйлеп үйрету үшін өзінің досы туралы айтқызу. 2-тапсырманы жұптық түрде орындату. 3. 3-тапсырмадағы аударма мақсатында берілген сөйлемдер арқылы сұраққа жауап бере білу әрекетін жетілдіру үшін жұмыс жасату. 4. Оқушылардың оқылым әрекетін және қисынды ойлау қабілеттерін жандандыру үшін 4-тапсырманы орындату. 5. Жазылым әрекетін 5-тапсырма арқылы жалғастыру. Оқушылардың сөз тіркестерін дұрыс құрау қабілетін ұштау. 6. Оқушылардың тілдесім әрекетін жетілдіру мақсатында 6-тапсырмада берілген сөйлемдерді толықтыру. Үндестік заңын пысықтау. 7. 7-тапсырмадағы сөздерді ұ және ү әріптерін орынды қолдану арқылы сауаттылықты бекіту мақсатында орындату. Тапсырманы бірінші ауызша орындату, кейін жазбаша жұмыс арқылы бекіту. | |
Просмотров: 715 | Комментарии: 1 | |
Всего комментариев: 1 | |
| |