Главная » Статьи » Начальная школа |
4 класс Әдебиеттік оқыту; "Жиб-жица күресі
№ Сабақтың тақырыбы Жиб-Жица күресі 1 Мақсаты Қажымұқан Мұнайтпасовтың өмірі мен шығармашылығы жайлы мәлімет бере отырып, әңгімені оқып, мазмұнымен таныстыру.әр пікір құнды екенін ойларына салу, мәтіннің негізгі идеясын ашу,оның тәрбиелік мәнін түсіну,өмірде пайдалана б.ілуі 2 Оқыту нәтижелері Оқушының функционалдық сауаттылығы қалыптасады ,шығармашылығы дамиды. 3 Түйінді идеялар Оқушылар топтық жұмыс жасау барысында бір-бірінің пікірін тыңдауға дағдыланады,өзін –өзі реттеуге, бағалауға үйренеді. 4 Қолданылған әдістері мен тәсілдері Диалогты оқыту: сұрақ қою, әңгімелесу;Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету: ЖИГСО ,ИНСЕРТ.Оқуды және оқыту үшін бағалау: АКТ-ны қолдану; таныстырылым жасау.Ынтымақтастық және топтағы бірлескен жұмыс; 5 Қажетті құралдар Интерактивті тақта, компьютер , маркер, стикер, ақ бетшелер. 6 Сілтеме Әдебиеттік оқу және хрестоматиясы Т.Әбдікәрімова, С.Рахметова Б.Қабатаева Сабақтың кезеңдері Уақыты 45 минут Мұғалімнің іс-әрекеті Оқыту модульдері Оқушылардың іс-әрекеті Баға-лау Ұйымдастыру кезеңі Сабақ басында жағымды психологиялық ахуал туғызу мақсатында топқа бөлу Оқушыларды үш топқа бөлу,мақал-мәтелдермен Ынтымақтас- тық және топтағы бірлескен жұмыс Оқушылар назарын сабаққа ынта қояды. Алтын ережені есте сақтау. Психологиялық дайындық. Ана тілім - айдыным, Ана тілім ай - күнім. Ана тілім болмаса Керегі не байлық Шат-тық шеңбе-рі Үй тапсырмасын сұрау Жетім әңгімесі. Мұхтар Әуезов Жоспар бойынша әңгімелеу СТО Оқушылар мәтінмен ауызша жазбаша жұмыс жасайды.түрткі сұрақтар,сынақтан өткізу сұрақтары,Жигсо , әссе стратегиясын пайдалану Үш шапа-лақ Жаңа сабаққа даярлық Слайд арқылы таныстырылым «ережесіз күрес»Жапонның Жиб-жица күресіне ұқсас «ережесіз күрес»деген спорт түрі бар.Бұл күреске шыұұандар аяқ-қолын бірдей жұмсап күреседі..Бір-бірінің денесіне зақым келтірсе де жазаланбайды. Автор туралы қысқаша таныстырылым. «Ой бөлісу». АКТ-ны қолдану Дөңгелек үстел әдісі Оқушылар таныстырылымнан кейінгі ойларын ортаға салады. 1 топқа. Қажымұқан туралы не білеміз? Бұл сұраққа «Дөңгелек үстел» әдісімен жауап береді. Топтағы әр оқушы Қажымұқан туралы өз білгенін жазады. Әр оқушы бір сөйлем жазып, кезекті оң жағында отырған келесі оқушыға береді. Келесі оқушы өз білгендерін жазады, алдыңғы оқушының жазғанын қайталамай керек. 2 топқа. Тірек сөздермен жұмыс. Тірек сөздер:Қажымұқан, палуан,күрес. Осы сөздерді қатыстыра отырып , топтағы балалар шағын әңгіме құрастырады. 3 топқа: Қажымұқанға мінездеме беру. Бағдар-шам Жаңа сабақты меңгерту Сергіту сәті . Мағынаны тану. 1) «Жигсо-1» әдісімен оқыту. Мәтінді алдын ала үшке бөлемін. Әр топтағы балаларды 1,2,3 ретімен негізгі топтарды экспорт топтарға бөлемін. 1-лер бір топқа, 2-лер 1 топқа, 3-тер бір топқа ауысып отырады. Мәтінді ретімен үш топқа бөліп беремін. 2)Экспорт топтағы балалар берілген мәтін бөлімін өз беттерінше оқиды. Сонан соң түсінгендерін топқа бір-біріне баяндап мазмұнын талдайды. 3)Экспорт топтағы балалар негізгі топтарына қайта оралады. Негізгі топтан әр оқушы оқыған мәтінін бөлімін ретімен баяндап, өз бөлімі бойынша жанындағыларға түсіндіреді. Осылайша мәтіннің толық мазмұны негізгі топта мазмұндалып түсіндіріледі. Сергіту сәтін өткізу Жигсо әдісі-1 Аквариум әдісі Оқушылар топпен жұмыс жасайды. . «Аквариум» әдісімен әр топтан өз ұсыныстары бойынша оқушылар тақтаға шығады. Мысалы, мәтіннің 1-бөлімі бойынша бір топтан, 2-бөлімі бойынша келесі топтан шығады. Олар мазмұнын баяндайды. Осы әдіс бойынша мәтін мазмұнымен барлық сынып оқушылары танысады. Сергіту сәті: Көңілді жаттығу Жарай-сың Жақсы Кере-мет Қорытындылау Ой толғаныс Бес жолды өлең «Қажмұқан» Сыни тұрғыдан ойлау Оқушылар шығармашылығы. 1.Тақырыпты суреттейтін сөз.Зат есім болуы тиіс. 2.Тақырыпты суреттейтін екі сын есім 3.Іс-әрекетті көрсететін үш сөз 4.Төрт сөзден тұратын мағыналы сөйлем 5. Соңғы сөз синоним болуы керек. бармақпен Үйге тапсырма Мәтінді оқып, әңгімелеу.81 бет Жас ерекшеліктерін ескере отырып оқыту Жиб-жица туралы шағын әссе жазу Бағалау Бағалау парақшаларын толтыру Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау Кері байланыс: Смайликтермен Смай-ликтер-мен | |
Просмотров: 2349 | |
Всего комментариев: 0 | |