Главная » Статьи » Начальная школа |
Сыныптан тыс уақытта. С дыбысы мен әрпі.
Тарбағатай ауданы "Тоғас батыр атындағы орта мектебі" КММ. Маселова Маржан Еркингазиновна. Бастауыш сынып мұғалімі. Сабақтың тақырыбы Сыныптан тыс уақытта. С дыбысы мен әрпі. Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары 1.1.3.1 Мұғалімнің көмегімен оқиғаның ретін сақтай отырып баяндау. 1.2.9.1 Әріпті тану, ажырату және оны дыбыспен сәйкестендіру. 1.2.1.2 Оқудың түрлерін (буындап оқу, иі кездесетін сөздерді тұтас оқу, түініп оқу) қолдану. 1.1.4.1 Мәтіннің мазмұнын тақырыбы немесеоның иллюстрациясы бойынша болжау. 1.3.11.1 Сөйлемді бас әріптен бастап жазып, сөйлем соңына тиісті тыныс белгілерін қою. Сабақтың мақсаттары Барлығы: С дыбысын танып, ажыратады. Көбі: Әңгімені түсініп, тыңдап, жетекші сұрақтар арқылы талқылайды. Кейбірі: С дыбысына сөздер құрастырады, жазады. Тілдік мақсат Оқушылар орындай алады: С дыбысын айта алады. Түйінді сөздер мен сөз тіркестері: Дауыссыз дыбыс Сыныптағы диалог/жазылым үшін сай келетін тіл стилі: Талқылауға арналған сұрақтар: С қандай дыбыс? Неліктен дауыссыз деп ойлайсыңдар? С дыбысы сөздің қандай буынында келеді? Мысал келтір. Алдыңғы оқу: Дауысты, дауыссыз дыбыс, буын, сөз, сөйлем Құндылықтарды дарыту Оқушыларды бір-біріне деген құрмет көрсетуіне тәрбиелеу. АКТ қолдану дағдылары Аудиожазба , таныстырылым. Тілдік құзыреттілік С дыбысы мен әрпі. Сабақ барысы Жоспарланған уақыт есебі Жоспарланған жаттығулар Ресурстар Сабақтың басы Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру 5 минут Өсемiз бiз күлiп-ойнап, Он саусақтың саласындай, Өсемiз бiз күлiп-ойнап, Бiр адамның баласындай. – Балалар, бір-біріміздің қолымыздан ұстап, алақан арқылы жүректің жылуын сезініп үйренген қандай тамаша, қандай қуаныш! Сабақтың ортасы 10 минут Тыңдалым Дескриптор: • Мәтінді тыңдайды. • Сұраққа жауап береді. Жылан қандай дыбыс шығарды? Ол қандай дыбыс? Сабақ мақсатын хабарлау. «Болжау» әдісі. Дескриптор: • С дыбысы туралы болжайды. • С дыбысын дыбыстап айтады. • С дыбысының барлық буында келетіндігін дәлелдейді. - С қандай дыбыс деп ойлайсыңдар? Неліктен? - С дыбысынан басталатын қандай сөздерді айта аласыңдар? - С дыбысы сөздің қай жерінде келеді деп ойлайсыңдар? Бағалау. Бағдаршам көздері арқылы . Оқылым. 2. Оқы: сол Санат «Ойлан, бөліс, бірік» ойыны 3. Сызбаның және сөздердің көмегімен мәтінді оқу. Топпен жұмыс. Бағалау. Бағдаршам арқылы бағалау. Рефлексия. -Біз қандай тапсырма орындадық? -Сендерге не қиын болды? Неліктен Оқылым: «Кел, оқиық» әдісі. Тізбектей оқу. Дескриптор: • Сөздерді тізбектеп оқиды. СОЛ САНАТ СУ САУ САН АСАУ САНА СУАТ Сиыр, сағат, сызғыш, саусақ, сауысқан. Бағалау. Шапалақ арқылы бағалау. Таныстырылым, оқулықпен жұмыс Бағдаршам көздері Кітаппен жұмыс. Сергіту сәті 1 минут Орнымыздан тұрамыз, Алақанды ұрамыз. Бiр отырып, бiр тұрып, Тез шынығып шығамыз. Сергіту сәтіне арналған жинақ 10 минут Жазылым. Сс әрпінің жазбаша түрі түсіндіріледі. Ауаға жазылады. Дәптермен жұмыс. Дескриптор: • С әрпін жазады • Әріп элементтерін сақтайды. • Сөйлемді бас әріппен жазады. • Сөйлем соңына тыныс белгісін қояды. Оқулық, дәптерлер. Аяқталуы 6 минут «Ойлан, тап» ойыны. Топпен жұмыс. Дескриптор: • Суреттер арқылы ребусты шешеді. • Дауысты, дауыссыз дыбыстарды ажыратады. Бағалау. Рефлексия. - «Ойлан, тап» ойыны барысында қандай тапсырма орындадыңдар? - Осы сөздердің бүгінгі сабақ мақсатына сай ма? «Ребус» ҚБ. Бағдаршам көздері Сабақтың соңы 3 минут Рефлексия Бүгінгі танысқан дыбыстың, сөздердің күнделікті өмірде қажеті бар ма? Бүгінгі сабақ сендерге ұнады ма? Несімен ұнады? Бүгінгі сабақта болған көңіл – күйді бет – әлпеті салынған суреттерді таңдау. Смайликтер Түсінбедім Сұрағым бар Түсіндім | |
Просмотров: 1339 | | |
Всего комментариев: 0 | |