Главная » Статьи » Начальная школа |
Тіл дамыту. Алтын балта.
Сабақтың мақсаты: 1.Оқушылармен халық ауыз әдебиетіне , оның ішінде ертегі әлеміне тоқтау, мәтіннің мазмұнын меңгерту 2. Оқушылардың көркем сөйлеуін дамыту, сөздік сөздік қорларын дамыту. 3. Оқушылардың білім деңгейіне байланысты тапсырмалар беріп, жазба тілдерін дамыту. Сабақ көрнекілігі: суреттер, карточкаларға жазылған (бөліктерге бөлінген мәтін) Сабақтың барысы: 1. Ұйымдастыру 2. Үй тапсырмасын тексеру (көрініс арқылы) 3. Сергіту сәті 4. Жаңа сабақ 5. Тапсырмаларды орындату 6. Қорытынды 1. Ұйымдастыру: Оқушылар сабақта шеңберге тұрып, бір-біріне жақсы тілектер тілейді. Мысалы: сабақта 5-ке жауап бер. 2. Үй тапсырмасы: - Балалар бүгінгі сабағымыздың бір ерекшелегі, үй тапсырмасы көрініс арқылы тексеріледі. (кейіпкерлері: автор, қойшы, хан және уәзірлер) 3. Сергіту сәті: Әр оқушыға ақ парақ таратылады. Енді осы ақ параққа кез келген өздеріне ұнайтын әріпті таңбаландар. Енді осы әріптеріне қатысты жақсы сөздер жазыңдар. Мысалы: Іі – ізетті, ілтипатты. 4. Ой шақыру: «Балта» деген сөзді естігенде ойларыңа не келеді? "Топтастыру" стратегиясы. - Бүгінгі сабағымыздың тақырыбы: «Алтын балта» ертегіні оқымас бұрын мынадай сұрақтарға мына жауап беріңдерші. 1. Өмірде алтын балтаның болуы мүмкін бе? 2. «Алтын балтанының қандай қасиеттері болар еді?» 3. Тақырыбына қарап әңгіме не туралы деп ойлайсың? Мәтінмен жұмыс: 1.Мәтінді төрт бөлікке бөліп 4 топқа таратып беремін. (І топқа –І бөлік, ІІ топқа ІІ бөлік, ІІІ топқа – ІІІ бөлік, т.б Тапсырма: 1. Өз бөлігіңді оқып болған соң, жұпта, топта талда. 2. Түсінгені бойынша сурет салу 3. Оқыған бөліктеріне сай келетін мақал-мәтелдер , нақыл сөздер келтіру Ертегідегі кейңпкерлерге хат жазу: - Балалар, осы ертегіден өздеріне жақын кейіпкерді таңдап , сол кейіпкерге хат жазыңдар.Ол хатта өз ойларыңды, сұрақтарың болса, сұрақтарынды қоюға болады. Қорытынды: «Венн диаграммасы» Бай Кедей Шығыс Қазақстан облысы Тарбағатай ауданы "Тоғас батыр атындағы орта мектебі" КММ. Малгаждарова Гульнара Аскербековна. Бастауыш сынып мұғалімі. | |
Просмотров: 682 | | |
Всего комментариев: 0 | |